Gå til innhold

Har ikke dusjet på 4 dager og skal til fastlegen i morgen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ikke dusjet på 4 dager og skal til fastlegen i morgen, tenker du det er ekkelt av meg? Bare for å spesifisere så skal jeg dit pga psyken så vi kommer bare til å snakke og han skal ikke gjøre noen fysiske undersøkelser på meg. Jeg vasket meg under armene med vann og såpe og tok på deodorant nå nettopp og sprayet håret med tørrshampoo for 2 dager siden og det settes alltid opp i hestehale. Klærne er ikke synlige skittne og jeg klarer ikke lukte at de lukter dårlig, men har blitt brukt før.

Anonymkode: 9ec7e...350

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skal ikke komme med noen pekefinger,  men jeg ville i det minste tatt på helt rene klær.

Anonymkode: b97fa...7ed

Jeg vet jeg burde ta på rene klær men jeg har dessverre ingen rene klær igjen siden jeg ikke har orket å gjøre noe husarbeid i det siste pga hvor dårlig jeg har vært. Jeg hadde jo egentlig ønsket å dusje meg også, siden jeg føler meg jo veldig ekkel når det har gått så mange dager uten å dusje spesielt siden det har vært så varmt hele tiden og jeg har svettet.

nachnoo skrev (Akkurat nå):

Du burde bruke tiden på å dusje heller enn å skrive på DOL.

Jeg vet. Er bare at jeg har lagt meg i sengen nå og det føles ut som ett massivt tiltak å skulle dusje. Også sliter jeg med søvnen og legetimen er tidlig i morgen.

Kan du ikke bare dusje da?

Anonymkode: 99fab...2b2

Jeg burde jo gjort det, men forklarer hvorfor ikke i svaret mitt til Nachnoo over her.

Annonse

AnonymBruker

Om du uansett har drevet å vasket deg med klut så tenker jeg det er nesten like bra som vanlig dusj. 

Men ja bruk heller tiden på å ta en dusj enn å sitte her å skrive.. 

Anonymkode: bf1bf...e0a

Jeg har ikke vasket meg med klut hver dag, det ble bare i dag. Men jeg vet jeg burde dusje nå. Skal se om jeg rekker dusje d i morgen tidlig. Hvis jeg uansett våkner veldig tidlig og ikke klarer å sove videre så kan jeg nok likegjerne hoppe i dusjen.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke vasket meg med klut hver dag, det ble bare i dag. Men jeg vet jeg burde dusje nå. Skal se om jeg rekker dusje d i morgen tidlig. Hvis jeg uansett våkner veldig tidlig og ikke klarer å sove videre så kan jeg nok likegjerne hoppe i dusjen.

Hopp i dusjen! Dette klarer du. Heier på deg☺️

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uff a meg. Har selv vært så dårlig at jeg ikke har orket å dusje på 5 dager. Er vemmelig men en stinker jo da. Men du får dynke deg i deodorant og parfyme da. 

Anonymkode: 28b98...6d5

Jeg håper på at jeg skal rekke dusje i morgen, hvis ikke bare vasker jeg meg ekstra med såpe, tar på mer tørrshampoo og deodorant. Jeg har ikke parfyme siden jeg aldri bruker det.

Hopp i dusjen! Dette klarer du. Heier på deg☺️

Takk for det. Jeg føler meg så teit som ikke klarer bare ta meg sammen og ta den dusjen, men det føles ut som en mye større oppgave enn det reelt sett er. 

AnonymBruker

Jeg håper på at jeg skal rekke dusje i morgen, hvis ikke bare vasker jeg meg ekstra med såpe, tar på mer tørrshampoo og deodorant. Jeg har ikke parfyme siden jeg aldri bruker det.

Takk for det. Jeg føler meg så teit som ikke klarer bare ta meg sammen og ta den dusjen, men det føles ut som en mye større oppgave enn det reelt sett er. 

Jeg er deprimert selv så jeg skjønner det du skriver om tiltakslyst (manglende). Men jeg tror du klarer en kjapp dusj likevel 😄

AnonymBruker

Jeg er deprimert selv så jeg skjønner det du skriver om tiltakslyst (manglende). Men jeg tror du klarer en kjapp dusj likevel 😄

Ja, jeg klarer det jo for det er jo ikke noe som hindrer meg fysisk sett. Det er bare motivasjonen til å klare å starte og at det føles  uoverkommelig. Men hvis jeg bare dusjer håret med bare shampoo og kroppen med såpe og dropper ting som balsam og barbering klarer jeg det sikkert på 5 minutter og det burde jeg jo klare å stå i... 

AnonymBruker

Jeg tenker slik hvis jeg er så deppa at jeg ikke orker å dusje eller noe, og jeg skal på noe, at jeg må tvinge meg inni dusjen for da vil jeg føle meg bedre etterpå. Prøv å press deg inni dusjen. Du trenger det og det er godt og du trenger å vaske your body.

Anonymkode: 28b98...6d5

Annonse

AnonymBruker

Det går fint om du ikke dusjer . Vi skal ikke så mange år tilbake før folk ikke hadde dusj og lørdagsbad var normalen. En klut og såpevann holder lenge nå som da. Så før di har gått uker eller måneder iten noe vask i det heletatt og stanken av deg fyller hele rommet og folk flytter seg bort fra deg ,trenger du ikke å bekymre deg.  Fastlegen er desuten vant til at folk lukter, det kan for eksempel være betennelse, sår ,byller osv. 

Anonymkode: ed738...fd0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...