Gå til innhold

Hva er dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var godt å høre! Håper det kan bli til hjelp for deg å gå til henne etterhvert da.

Anonymkode: 46398...9ca

Ja, takk for det. 

Anonymkode: b2ecd...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet ikke om jeg har noen kjerne lenger. Jeg er ikke meg selv i alle fall, og vet blant annet ikke hva jeg kan og ikke kan klare. Alt er revet bort på innsiden, og jeg er så usikker på meg selv. Vet ikke ut eller inn på noe. Klarer ikke å stole på egne evner, om jeg har noen. Føler meg hele tida veldig dum og synes jeg driter meg ut hele tida. Ingenting av det jeg gjør eller sier er bra nok. Vet ingenting om noenting. I tillegg er jeg veldig ambivalent til alt, og det føles som om jeg synker stadig. Er på ustødig grunn. Har lyst til å rope om hjelp, men vet ikke om noen kan hjelpe meg. Er en usikker person i meg selv, men det pleier ikke å være så ekstremt. Er ikke så lenge siden dette skjedde sist, og da jeg fikk en vrangforestilling om å ha implodert. Har en psykoselidelse, hvis det har noe å si. Jeg er også veldig engstelig av meg nå og føler jeg har det best hjemme. Har tendenser til å isolere meg, og trekke meg unna folk.  

Anonymkode: b2ecd...f25

Har du noen du kan drøfte evt økning av medisiner med når du har det sånn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sokk skrev (3 timer siden):

Har du noen du kan drøfte evt økning av medisiner med når du har det sånn? 

Tror ikke medisiner hjelper mot dette, dessverre. Det må nok en stor egeninnsats til, tror jeg heller. 

Anonymkode: b2ecd...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler ting har lettet i dag. Er mer på plass i meg selv igjen nå. Men det er tungt når man er der at alt er usikkert.

Anonymkode: b2ecd...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...