Gå til innhold

Hvordan har det føltes da du ble avsluttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

I de aller fleste tilfeller med mindre det er noe spesiell grunn for det så får du nok beskjed i god tid når det avslutning blir. Men man har så klart ingen garanti dessverre. Jeg opplevde å få vite at vi måtte avslutte bare 3 uker før vår siste time og grunnen til det var at min behandler hadde fått tilbud om en ny jobb også skulle hun begynne rett i den jobben etter sommerferien. Det var jo så klart kjipt, men det gikk helt greit å avslutte på så kort varsel likevel heldigvis. 

Anonymkode: 1f4d6...e67

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

I de aller fleste tilfeller med mindre det er noe spesiell grunn for det så får du nok beskjed i god tid når det avslutning blir. Men man har så klart ingen garanti dessverre. Jeg opplevde å få vite at vi måtte avslutte bare 3 uker før vår siste time og grunnen til det var at min behandler hadde fått tilbud om en ny jobb også skulle hun begynne rett i den jobben etter sommerferien. Det var jo så klart kjipt, men det gikk helt greit å avslutte på så kort varsel likevel heldigvis. 

Takk for svar. Fikk du ny behandler?

Anonymkode: e0c80...1fb

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar. Fikk du ny behandler?

Ja, etter hvert. Men det gikk litt tid siden behandleren jeg hadde egentlig var behandler bare på DPS døgnpost og hun hadde bare noen få pasienter som fikk gå til henne poliklinisk. Så derfor måtte jeg jo bli henvist til den vanlige DPS poliklinikken for å få ny behandler. Det går sikkert raskere om behandleren man har hatt også jobber på poliklinikken vil jeg tro.

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

På DPS? Jeg er litt redd for at det skal skje veldig brått. 

Det vil nok ikke skje brått. Det vanlige tror jeg er at det snakkes om og planlegges i god tid før avslutning. Plan for videre oppfølging legges, osv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...