Gå til innhold

Redd noen skal tro jeg har selvskadet igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ikke mange synlige selvskadings arr da jeg alltid har brukt å gjøre det på måter som ikke synes. Men jeg har 7 risp på den ene underarmen. De trengte ikke å syes så det er jo ikke kjempesynlig. Men for de som legger merke til dem er det nok veldig klart og tydelig at de kommer fra tidligere selvskading. Det er flere år siden så de er helt grodd og hvite på farge. Men jeg har holdt på med å rive kjøkkenet og da jeg skulle bære deler av det ut i hengeren så klarte jeg å skrape meg opp på noen spiker. Så nå har jeg to tydelige og røde risp på hånden rett ved der de gamle arrene er. De er jo ikke dype så klart, men likevel veldig synlige. Så nå er jeg redd og bekymret for at noen kanskje skal tro at dette er ny selvskading? Hva tror dere, kommer folk til å tenke det?  Spesielt siden jeg har gamle selvskadingsarr fra før? Det er jo så varmt nå at jeg må nesten bare gå med t-skjorte uansett, samme på jobb så må enkelte av arbeidsoppgavene mine gjøres med t-skjorte på. Hva kan jeg gjøre dersom noen spør om det er selvskading? Jeg sier jo så klart som det er, men hva om de ikke tror meg?

Anonymkode: 9f26e...681

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Men du kan jo ta plaster på

Anonymkode: e9d47...413

Ingen vanlige plaster passer siden rispene er så lange. Så skulle jeg dekt dem med noe måtte jeg ha brukt bandasje, men da kommer i alle fall folk til å spørre hva som har skjedd vil jeg tro? Så da er det nok bedre å bare vise rispene?

stjernestøv
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ingen vanlige plaster passer siden rispene er så lange. Så skulle jeg dekt dem med noe måtte jeg ha brukt bandasje, men da kommer i alle fall folk til å spørre hva som har skjedd vil jeg tro? Så da er det nok bedre å bare vise rispene?

Fortell hva som skjedde? 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Fortell hva som skjedde? 

Ja, jeg tenkte fortelle hva som skjedde. Men jeg er likevel redd de ikke kommer til å tro meg og tenker jeg har selvskadet og bare lyver? Hvordan takler man det så fall?

stjernestøv
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg tenkte fortelle hva som skjedde. Men jeg er likevel redd de ikke kommer til å tro meg og tenker jeg har selvskadet og bare lyver? Hvordan takler man det så fall?

De kommer sikkert til å tro deg :) 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

da bruker du bare to plaster, problem løst.

Anonymkode: c3808...f3f

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

da bruker du bare to plaster, problem løst.

Det kommer til å se veldig rart ut, i tillegg til at jeg nok måtte ha brukt 3 eller 4 plaster for å dekke over og det ser i alle fall sært ut.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det kommer til å se veldig rart ut, i tillegg til at jeg nok måtte ha brukt 3 eller 4 plaster for å dekke over og det ser i alle fall sært ut.

Det gikk jeg med i dag, uten at hverken jeg eller andre så på det som rart. Du lager sykt mye styr ut av et lite risp...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...