Gå til innhold

Har du selvsabotert før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har vel selvsabotert på alle tenkelige måter. Men jeg har ikke så lyst til å ramse opp hele listen i tilfelle det skulle inspirere noen til å gjøre det samme. Men kan nevne en ting som ikke var så veldig alvorlig da, og det var at jeg avsluttet behandling selv om jeg trengte det mer enn noen gang. Hva jeg tenkte? At jeg ikke fortjente å ha det bra og at jeg var redd for å bli frisk.

Anonymkode: 1af6a...fae

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har vel selvsabotert på alle tenkelige måter. Men jeg har ikke så lyst til å ramse opp hele listen i tilfelle det skulle inspirere noen til å gjøre det samme. Men kan nevne en ting som ikke var så veldig alvorlig da, og det var at jeg avsluttet behandling selv om jeg trengte det mer enn noen gang. Hva jeg tenkte? At jeg ikke fortjente å ha det bra og at jeg var redd for å bli frisk.

Kan du forklare hva du mener med "redd for å bli frisk"?

Anonymkode: 83281...aeb

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan du forklare hva du mener med "redd for å bli frisk"?

Ja, men har ikke tid til å forklare så inngående akkurat nå dessverre. Men jeg har laget en tråd om det på forumet tidligere så det skal være mulig å finne den om du søker. Du finner helt sikkert en del om temaet på google også da det ikke er så uvanlig å føle på. Hvis ikke det forklarer godt nok kan jeg utdype mer og forklare i morgen når jeg har bedre tid.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, men har ikke tid til å forklare så inngående akkurat nå dessverre. Men jeg har laget en tråd om det på forumet tidligere så det skal være mulig å finne den om du søker. Du finner helt sikkert en del om temaet på google også da det ikke er så uvanlig å føle på. Hvis ikke det forklarer godt nok kan jeg utdype mer og forklare i morgen når jeg har bedre tid.

Ok takk! Skal google litt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...