Gå til innhold

Hvor mye har du lagt på deg i stressede perioder?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

... hsr så mye angst og stress. Spiser alt for mye fir er så sulten pga av det. Veier det samme på vekta, men mister jo muskler samtidig pga av jeg stresser de bort ig de brytes ned så anner ikke. 

Anonymkode: 3a442...b60

Eh nei, du stresser ikke bort muskler av stress. Når du veier det samme har du ikke lagt på deg. 

Annonse

snusmumeriken96
Kayia skrev (På 28.5.2024 den 8.44):

Eh nei, du stresser ikke bort muskler av stress. Når du veier det samme har du ikke lagt på deg. 

Jo jeg får muskelsvinn av det.. det er det stresshormonet kortisiø bidrar til. Så dwt nytter såklart ikke å veie seg. 

AnonymBruker
erik123 skrev (7 timer siden):

På et år har jeg lagt på meg 10 kilo. Mye grunnet stress og bruk av antideppresiva. Kraftig vektøkning på grunn av min livssituasjon. 

Det er bare tragisk. 

Jo men jeg sliter med ekstrem stress. Spiste du sunt eller ikke sunt?

Anonymkode: 3a442...b60

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...