Gå til innhold

Jeg er manisk for tiden og har kjøpt krystaller for 1500 kr

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg er oppe så blir jeg mer filosofisk å spirituell av meg. Elsker det! Har denne manien under kontroll. Men kjenner en god følelse i magen over å ha kjøpt disse krystallene. Har brukt mye mer penger på ting før enn dette, så det er ikke ille. Gleder meg til å meditere med disse krystallene 😍

Anonymkode: 605c6...33f

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Når jeg er oppe så blir jeg mer filosofisk å spirituell av meg. Elsker det! Har denne manien under kontroll. Men kjenner en god følelse i magen over å ha kjøpt disse krystallene. Har brukt mye mer penger på ting før enn dette, så det er ikke ille. Gleder meg til å meditere med disse krystallene 😍

Hvis du har det under kronetoll og kan skrive då reflektert om dine handlinger tipper jeg det kvalifiserer til å hete hypomani og ikke mani. Mani er noe som ikke er under kontroll og som ikke innebærer selvrefleksjon 

Anonymkode: f88ff...481

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvis du har det under kronetoll og kan skrive då reflektert om dine handlinger tipper jeg det kvalifiserer til å hete hypomani og ikke mani. Mani er noe som ikke er under kontroll og som ikke innebærer selvrefleksjon 

Nå spør/undrer jeg mer... Men det finnes ulike grader...

Og jeg ville tro at det har å gjøre med tidligere sykdomshistorikk? Om det går over i mani eller holder seg til hypomani...

Jeg tenker uansett at det viktigste er at TS får hjelp på et tidspunkt når h*n er klar for det...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er ikke sikkert TS har innsikt i at hun er ute av kontroll, dersom det skulle være tilfelle. Når det er sagt, så er jo ikke akkurat 1500 kr noe som gjør deg til gjeldsslave. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det høres jo ut som et godt kjøp da når du kan bruke de til å meditere

Anonymkode: 47fa2...31f

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...