Gå til innhold

Innvandrere og kriminalitet...

Anbefalte innlegg

Ser på Tabloid nå, hvor blant annet en mørkhudet mann sier at innvandrerne er mye mere voldelige og bærer mye mere våpen enn de "norske"(etter hans erfaring). Dette er helt klart min erfaring også, og jeg synes mange dem virker fryktelig hissige, og man føler seg ikke helt trygg overfor dem. Er dette takken man får, for å være grei å slippe innvandrere inn i landet?. Synes det er kjipt at folk man er snille mot, skal rasere landet vårt....skjønner godt at FRP scorer høyt. Kan jo se på voldtektsstatistikken også der, innvandrere står for nærmere 3 av 4 voldtekter, enda de bare utgjør 10% av befolkningen.

Nei, den norske innvandringspolitikken er alt for naiv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48295-innvandrere-og-kriminalitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• Ulv I Faarikaal

17

• Goliath

13

• mrxx

5

Mest aktive i denne tråden

Dette er jo en flott "logikk"!

Du mener åpenbart at "innvandrer A" (94 år gammer oldemor fra Chile) er ansvarlig for det "innvandrer B" (18 år gammel mann, født i Tyskland) har utført.

Selvsagt er du selv likeledes villig til å påta deg ansvaret for det Viggo Kristiansen har gjort, ettersom han er "etnisk norsk"...

Et nytt kapittel i rettsikkerhet har begynt!

Med vennlig hilsen

Du mener åpenbart at "innvandrer A" (94 år gammer oldemor fra Chile) er ansvarlig for det "innvandrer B" (18 år gammel mann, født i Tyskland) har utført.

Selvsagt er du selv likeledes villig til å påta deg ansvaret for det Viggo Kristiansen har gjort, ettersom han er "etnisk norsk"...

Med vennlig hilsen

*Du mener åpenbart at "innvandrer A" (94 år gammer oldemor fra Chile) er ansvarlig for det "innvandrer B" (18 år gammel mann, født i Tyskland) har utført.*

Det er opp til oss som alt bor her om vi ønsker å ha innvandrer A, B eller C her i det hele tatt.

Dette avgjør vi via stemmeseddelen, og kalles til din opplysning demokrati.

Denne mørkhudede er heller ikke hvem som helst. Han har i svært mange år vært dørvakt ved Baronen og Baronessen i Oslo, og for de som har kjennskap til Oslo's uteliv så vet man at det på akkurat denne nattklubben vanket serdeles mange kriminelle.

Som dørvakt på et slikt sted blir man godt kjent med miljøet, så fyren vet utvilsomt hva han snakker om.

Den norske innvandringspolitikken har driti seg ut ved å hele tiden skulle farge alt rosenrødt, og i frykt for å bli kalt for rasister har de rett og slett ikke turdt å ta tak i problemene.

Hagen og co er de eneste som har turdt å si det folk flest tenker, og det all statistikk viser.

Ulv I Faarikaal

Med vennlig hilsen

Sør, dette er det ikke sammenheng i, jeg forstår hva pirko mener og skriver, men ikke hva du mener eller skriver eller hva det har med pirkos innlegg på gjøre. Nå er du "på langtur" igjen uten at jeg skjønner hvor du vil. Hvis dette ender opp i de vanlige vindeltrappene og standard utredningene, så spar meg.

Annonse

*Du mener åpenbart at "innvandrer A" (94 år gammer oldemor fra Chile) er ansvarlig for det "innvandrer B" (18 år gammel mann, født i Tyskland) har utført.*

Det er opp til oss som alt bor her om vi ønsker å ha innvandrer A, B eller C her i det hele tatt.

Ca. halvparten av "innvandrere" HAR allerede norsk statsborgerskap.

Med vennlig hilsen

Sør, dette er det ikke sammenheng i, jeg forstår hva pirko mener og skriver, men ikke hva du mener eller skriver eller hva det har med pirkos innlegg på gjøre. Nå er du "på langtur" igjen uten at jeg skjønner hvor du vil. Hvis dette ender opp i de vanlige vindeltrappene og standard utredningene, så spar meg.

Hvis du ikke liker det jeg skriver, behøver du selvsagt ikke lese innleggene mine.

Med vennlig hilsen

Med vennlig hilsen

Hvis det er slik at innvandrere har stor overrepresentasjon i forskjellige former for grov kriminalitet, kan det jo være et tiltak å avgrense tilstrømmingen av slike?

Du skjønner godt at jeg ikke snakker om hver enkelt, men gruppen innvandrere. Selvfølgelig er mange av dem bra, men de er overrepresentert sett som gruppe. Det jeg viser til er statistikk, politi og egen erfaring.

Annonse

Med vennlig hilsen

...men blandt menn mellom 18 og 30 år - der kan du sikkert finne de som aldri har fått fotefeste. enten de er brune eller gule eller rosa.

Det er noe som må gjøres med mentaliteten til disse Bruce Lee-kara. De eier jo ikke medfølelse eller røtter.

Vennligst hold alle mormorer utenfor! *s*

Hvis det er slik at innvandrere har stor overrepresentasjon i forskjellige former for grov kriminalitet, kan det jo være et tiltak å avgrense tilstrømmingen av slike?

95% (eller deromkring) av kriminalitet utføres av menn....

Og siden gruppen 'menn' er sterkt overrepresentert, så forfekter du samme logikken for deg selv også?

Skal du også "avgrenses"....

Med vennlig hilsen

Du skjønner godt at jeg ikke snakker om hver enkelt, men gruppen innvandrere. Selvfølgelig er mange av dem bra, men de er overrepresentert sett som gruppe. Det jeg viser til er statistikk, politi og egen erfaring.

Ja, jeg er enig med deg.

Jeg svarte på Sør's avsporing.

Det er slik her også, med meksikanerne som kommer hit i hopetall. Hele veien på nyhetene når det er noe, så er det "hispanic males" en hører. Det er som om enkelte kulturer egentlig bare er ukulturer. Hvorfor er det slik? Og hvorfor er det alltid mennene og tenåringsguttene, som står for kriminaliteten?

Jeg blir så irritert over denne utviklingen!

Hvorfor settes det ikke opp et 10 m høyt strømgjerde og bevæpnede soldater, langs hele grensen fra Mexico, slik at de ikke kommer inn, uten å gå gjennom samme søknadsprosess som oss andre? "Ikke humant", sier blant annet Amnesty. Joda, så lenge en ikke prøver å klatre over gjerdet, så. Og rettferdig også.

Nå vil Bush gi amnesti til alle disse ulovlige innvandrerne, som er her. Alle millionene av dem. Mens vi, som brukte år på å komme hit, og studerer, jobber eller venter tålmodig på å få gjøre en av delene, og følger alle lover, VI må belage oss på nye søknadsprosesser, green card lotteri og en masse med usikkerhet. Vi får ingen særbehandling, og det er jeg aldeles lei av. Hvis dette er å være rasist, så får jeg bare være det da. Nok er nok.

Ja desverre. Muligheten for at kriminelle skal kunne miste det igjen bør selvsagt utredes.

*ler*

Og hva skal du med ørten statsløse kriminelle?

Du kan åpenbart ikke deportere dem, fordi du ikke har noe land å deportere dem TIL! Ethvert land ville satt dem på første fly tilbake til Norge.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...