Gå til innhold

Innvandrere og kriminalitet...

Anbefalte innlegg

Hvor i huleste har du det ifra at visum er noen menneskerett ? Og at det liksom skal være en straff og bli nektet.

Visum er en gave fra et land til en borger av et annet, og ikke noe noen har krav på.

Er du helt begrepsforvirret ?

*gjesp*

Les hva jeg skriver!

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• Ulv I Faarikaal

17

• Goliath

13

• mrxx

5

Mest aktive i denne tråden

Det er bare du og ingen andre som prøver å fremstille det som en BOMBE at menn er mer kriminelle kvinner.

Vi andre diskuterer andre ting.

Nei, jeg påpeker bare det faktum som du forsøker etter beste fattige evne å "overse": at hvis man skal gruppere så bør man "ta" gruppen "menn" og ikke gruppen "innvandrere".

Men siden du er i gruppen "menn" så forstår jeg jo at det ikke passer deg så godt.

Personlig vil jeg heller "ta" de som er kriminelle, uavhenig av hvilken gruppe de tilhører!

Med vennlig hilsen

*gjesp*

Les hva jeg skriver!

Med vennlig hilsen

*Les hva jeg skriver!*

Jeg har lest.

Du snakker om at noen går inn for kollektiv straff.

Jeg spør om hvem som har gjort det.

Du svarer noe om visumnekt.

Jeg spør om når visum har blitt en menneskerett, og at det kan defineres som straff og bli nektet.

Du svarer *Gjesp* og annet vrøvl, som vanlig.

Fint hvis du går å legger deg !

*Les hva jeg skriver!*

Jeg har lest.

Du snakker om at noen går inn for kollektiv straff.

Jeg spør om hvem som har gjort det.

Du svarer noe om visumnekt.

Jeg spør om når visum har blitt en menneskerett, og at det kan defineres som straff og bli nektet.

Du svarer *Gjesp* og annet vrøvl, som vanlig.

Fint hvis du går å legger deg !

Du skriver: "Jeg spør om når visum har blitt en menneskerett"

Har jeg påstått det?

Ikke det?

Kanskje du er overtrøtt?

Med vennlig hilsen

Nei, jeg påpeker bare det faktum som du forsøker etter beste fattige evne å "overse": at hvis man skal gruppere så bør man "ta" gruppen "menn" og ikke gruppen "innvandrere".

Men siden du er i gruppen "menn" så forstår jeg jo at det ikke passer deg så godt.

Personlig vil jeg heller "ta" de som er kriminelle, uavhenig av hvilken gruppe de tilhører!

Med vennlig hilsen

*Nei, jeg påpeker bare det faktum som du forsøker etter beste fattige evne å "overse": at hvis man skal gruppere så bør man "ta" gruppen "menn" og ikke gruppen "innvandrere".*

Ingen har nektet for at problemet med innvandrerkriminalitet er størst blandt deres menn. Hva er poenget ditt ?

Du skriver: "Jeg spør om når visum har blitt en menneskerett"

Har jeg påstått det?

Ikke det?

Kanskje du er overtrøtt?

Med vennlig hilsen

*Har jeg påstått det?*

Ja, implesitt ved at du sier det er en straff og bli nektet.

Hvorfor fossror du så jævlig ?

Annonse

Medlemmer av evt. kriminelle bander har selv frivillig begått en HANDLING og meldt seg inn i banden.

En tilfeldig marokkaner har overhodet ikke utført noen "handling" for å bli marokkaner. Han har derfor ikke gjort seg skyldig i noe som helst.

med vennlig hilsen

*Medlemmer av evt. kriminelle bander har selv frivillig begått en HANDLING og meldt seg inn i banden.*

Igjen har du malt deg inn i et hjørne.

Hverken HA eller Bandidos er juridisk noen "kriminell bande". På tross av flere forsøk i både USA og Tyskland har det ikke latt seg bevise i en rettsal.

MC-folket er derfor å regne som enkeltindivider like mye som en marokkaner, og faller derfor under din yndede "Per og Pål-logikk"

Spørsmålet er derfor fortsatt ubesvart: Hvor var du i den debatten ?

*Nei, jeg påpeker bare det faktum som du forsøker etter beste fattige evne å "overse": at hvis man skal gruppere så bør man "ta" gruppen "menn" og ikke gruppen "innvandrere".*

Ingen har nektet for at problemet med innvandrerkriminalitet er størst blandt deres menn. Hva er poenget ditt ?

Faktisk er kriminaliteten størst blant de kriminelle, Morsk....

Merkelig, ikke sant?

Med vennlig hilsen

*Har jeg påstått det?*

Ja, implesitt ved at du sier det er en straff og bli nektet.

Hvorfor fossror du så jævlig ?

Du skriver:

"*Har jeg påstått det?* [at det er en menneskerett å få visum]

Ja, implesitt ved at du sier det er en straff og bli nektet."

Det er en straff for et barn ikke å få iskrem når de andre får det.

Ligger det derved implisitt at "å få iskrem" er en menneskerett?

Det du skriver er så tåpelig at jeg nekter å tro på at du selv tror på det!

*ler*

===

Du skriver: "Hvorfor fossror du så jævlig ?"

Hvorfor skriver du så mye tankeløst preik?

Med vennlig hilsen

*Medlemmer av evt. kriminelle bander har selv frivillig begått en HANDLING og meldt seg inn i banden.*

Igjen har du malt deg inn i et hjørne.

Hverken HA eller Bandidos er juridisk noen "kriminell bande". På tross av flere forsøk i både USA og Tyskland har det ikke latt seg bevise i en rettsal.

MC-folket er derfor å regne som enkeltindivider like mye som en marokkaner, og faller derfor under din yndede "Per og Pål-logikk"

Spørsmålet er derfor fortsatt ubesvart: Hvor var du i den debatten ?

Du skriver: "Spørsmålet er derfor fortsatt ubesvart: Hvor var du i den debatten ?"

et mer relevant spørsmål er vel: "hvor var debatten?"

Jeg har ikke sett noen debatt om emnet; ihvertfall ikke på livssyn.

Med vennlig hilsen

Du skriver:

"*Har jeg påstått det?* [at det er en menneskerett å få visum]

Ja, implesitt ved at du sier det er en straff og bli nektet."

Det er en straff for et barn ikke å få iskrem når de andre får det.

Ligger det derved implisitt at "å få iskrem" er en menneskerett?

Det du skriver er så tåpelig at jeg nekter å tro på at du selv tror på det!

*ler*

===

Du skriver: "Hvorfor fossror du så jævlig ?"

Hvorfor skriver du så mye tankeløst preik?

Med vennlig hilsen

*Det er en straff for et barn ikke å få iskrem når de andre får det.*

Tull. Det er forskjellsbehandling og ikke straff.

Hvis man nekter en unge som er kjent for å kline iskremen sin i sofaen og i trynet på foreldrene, kan det muligens sammenlignes. Ellers er ditt preik om iskrem bare ennå en av dine utallige usakligheter.

*Faktisk er kriminaliteten størst blant de kriminelle*

Herrergud for noe svada !

Stakkars - ble det for vanskelig for deg at du faktisk må forholde deg til hva INDIVIDER faktisk har gjort, istedet for "du er mørk i huden, så du er kriminell" logikk?

Alt er så mye enklere når det er "oss og dem", ikke sant Morsk.

Bare tenk på for 70 år siden - da var "oss" tyskere, og "dem" jødene i Tyskland.

Du husker kanskje resultatet av det du forfekter?

Med vennlig hilsen

Annonse

Stakkars - ble det for vanskelig for deg at du faktisk må forholde deg til hva INDIVIDER faktisk har gjort, istedet for "du er mørk i huden, så du er kriminell" logikk?

Alt er så mye enklere når det er "oss og dem", ikke sant Morsk.

Bare tenk på for 70 år siden - da var "oss" tyskere, og "dem" jødene i Tyskland.

Du husker kanskje resultatet av det du forfekter?

Med vennlig hilsen

Det finnes faktisk folk som er opprørt over sammfunnsutviklingen og den alvorlige økning i grov kriminalitet i kjølevannet av innvandringen UTEN å være tilhenger av Hitler.

Politisjef Arne Huuse er en av dem. Den fargede dørvakten på Tv2 i kveld en annen, jeg er en tredje.

Hvert ord du skriver om disse tema er med å presse ethvert tenkende menneske over på motsatt kant av hva du ønsker. For makan til tullpreik, irrelevante paraleller og utenomsnakk har vel ingen sett !

*Det er en straff for et barn ikke å få iskrem når de andre får det.*

Tull. Det er forskjellsbehandling og ikke straff.

Hvis man nekter en unge som er kjent for å kline iskremen sin i sofaen og i trynet på foreldrene, kan det muligens sammenlignes. Ellers er ditt preik om iskrem bare ennå en av dine utallige usakligheter.

Det blir bare lettere og lettere å påpeke de logiske bristene i dine innlegg.

Men, kom igjen, hvor var det jeg sa at det var en menneskerett?

Ikke nå heller!

Sov godt Morsk. Kanskje du farer bedre når du er opplagt?

Med vennlig hilsen

Det finnes faktisk folk som er opprørt over sammfunnsutviklingen og den alvorlige økning i grov kriminalitet i kjølevannet av innvandringen UTEN å være tilhenger av Hitler.

Politisjef Arne Huuse er en av dem. Den fargede dørvakten på Tv2 i kveld en annen, jeg er en tredje.

Hvert ord du skriver om disse tema er med å presse ethvert tenkende menneske over på motsatt kant av hva du ønsker. For makan til tullpreik, irrelevante paraleller og utenomsnakk har vel ingen sett !

Du skriver: "Det finnes faktisk folk som er opprørt over sammfunnsutviklingen og den alvorlige økning i grov kriminalitet i kjølevannet av innvandringen UTEN å være tilhenger av Hitler."

Selvsagt. Men de argumenterer på en helt annen måte enn deg.

Med vennlig hilsen

At innvandrerne er mer voldelige er ikke noe å diskutere. Særlig det som går på grov vold.

For å få politisk asyl i Norge må man komme fra ganske så herjede omgivelser. Det er mer eller mindre et ufravikelig krav. At slike borgere har voldelige tilbøyeligheter i større grad enn oss nordmenn er ren skjær logikk. Myndighetene har her en jobb å gjøre - det gjelder bare å bli enige om hvilken strategi man skal legge til grunn.

Det blir bare lettere og lettere å påpeke de logiske bristene i dine innlegg.

Men, kom igjen, hvor var det jeg sa at det var en menneskerett?

Ikke nå heller!

Sov godt Morsk. Kanskje du farer bedre når du er opplagt?

Med vennlig hilsen

*Men, kom igjen, hvor var det jeg sa at det var en menneskerett?*

Hvis øya dine hadde fungert bak tåkehavet ville du sett jeg stilte deg et spørsmål OM det var menneskerett.

Du har i alle fall ikke kommet med noe holdbart svar på hvordan kan du ellers hevde at det er en straff og bli nektet visum.

Er det f.eks en straff at russere i hopetall nå blir nektet visum ved konsulatet i Murmansk sammenlignet med tidligere ?

Eller skal ikke folk i Finnmark ha lov til å beskytte sine lokalsamfunn mot masseprostistusjon og mafiavirsomhet selv om dette kan gå ut over noen vanlige turister ?

At innvandrerne er mer voldelige er ikke noe å diskutere. Særlig det som går på grov vold.

For å få politisk asyl i Norge må man komme fra ganske så herjede omgivelser. Det er mer eller mindre et ufravikelig krav. At slike borgere har voldelige tilbøyeligheter i større grad enn oss nordmenn er ren skjær logikk. Myndighetene har her en jobb å gjøre - det gjelder bare å bli enige om hvilken strategi man skal legge til grunn.

Hei Jacob,

Det er korrekt for asylsøkere, og jeg har ingen problemer med at vi skal tilby "folk fra krigssoner" det som skal til for å få dem på fote igjen.

Men begrepet "innvandrere" dekker (og sverter) faktisk folk som er født og oppvokst i Norge, og aldri har vært nærmere en krigssone enn Moss!

Med vennlig hilsen

Du skriver: "Det finnes faktisk folk som er opprørt over sammfunnsutviklingen og den alvorlige økning i grov kriminalitet i kjølevannet av innvandringen UTEN å være tilhenger av Hitler."

Selvsagt. Men de argumenterer på en helt annen måte enn deg.

Med vennlig hilsen

*Selvsagt. Men de argumenterer på en helt annen måte enn deg.*

Mulig, men så har de da heller ikke internet's største og mest paranoide kverulant som "motdebattant".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...