Gå til innhold

Snakker du om/spør behandler deg om

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi har vært inne på det, og begge vet at det er et viktig tema som på et tidspunkt blir relevant å snakke om. Ikke på grunn av sexlivet i seg selv, men omstendigheter og kontekst rundt. Men jeg kan ikke se for meg at det blir nødvendig å gå i detaljer rundt selve sexen da. 

Anonymkode: 0771e...236

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dersom det er relevant for tilstanden og behandlingen, ja.

Anonymkode: 5648c...239

Hvem er det som går i behandling for sexproblemer? Snakk om å ta opp ressurser. Håper ikke det er dps 😂

Anonymkode: ce373...cad

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (16 minutter siden):

Jeg spør alle mine behandlere om de knuller mye.

Da ser jeg for meg 2 scenarioer:

1. Du blir tvangsinnlagt 

2. Du blir kastet ut

Ser mer for meg scenario 2. Mens de skriver i journalen at du oppfører deg umodent og med et større eller mindre snev av narsissistisk personlighetsforstyrrelse 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da ser jeg for meg 2 scenarioer:

1. Du blir tvangsinnlagt 

2. Du blir kastet ut

Ser mer for meg scenario 2. Mens de skriver i journalen at du oppfører deg umodent og med et større eller mindre snev av narsissistisk personlighetsforstyrrelse 

«Viser fortsatt tegn til desorganisert adferd, ved bl.a. sosialt upassende kommentarer»

nachnoo
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem er det som går i behandling for sexproblemer? Snakk om å ta opp ressurser. Håper ikke det er dps 😂

Mange får sexproblemer fordi enkelte legemidler har slike bivirkninger. Da hører det alltid med å snakke om det. 

Drømmeautomat
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sex er ko helt naturlig. Mange kan ha store vansker i sexlivet etter traumer fra overgrep, da er det helt naturlig å snakke om. 
hva er flaut med sex? Alle har jo det

Anonymkode: fffbd...598

I en terapi med litt dybde og varighet er det naturlig å snakke om sex uansett, det er en såpass viktig del av livet for mange og en helt essensiell del av romantiske relasjoner. Men selv om sex er helt naturlig er det høyst forståelig at det kan være vanskelig å snakke om det. Det er sjelden man snakker detaljert om sexlivet sitt i lunsjen på jobben, og det er selvsagt fordi det er tabu og intimt. Med andre ord et perfekt tema i en terapitime.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...