Gå til innhold

Får dere slik automatisk melding om å fylle ut elektronisk skjemama før time

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det Helsenorge eller HelsaMi og hva må du fylle ut? Jeg bruker bare å få sms og varsel i HelsaMi appen med spørsmål om jeg har ankommet til timen og da bruker jeg å bekrefte det i appen at jeg er der.

Anonymkode: 9e792...b50

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg pleier å fylle ut og syns alle burde. Man har et ansvar selv for å bidra til bedring og å fylle ut sånne skjemaer er en del av prosessen. 

Anonymkode: 58ce7...a17

Det var det vi begynte med for ikke så lenge siden, ikke sant?

Anonymkode: 15dc9...a1a

nachnoo
Glitter skrev (6 minutter siden):

Hva slags skjema? Er det noe nytt? Jeg har ikke gått på DPS på to-tre år, men det var ikke noe slikt da i hvert fall.

Igjen: Ikke forvent at alle DPS er like og gjør ting likt. 

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Hva slags skjema? Er det noe nytt? Jeg har ikke gått på DPS på to-tre år, men det var ikke noe slikt da i hvert fall.

Det er et spørreskjema om den psykiske helsen man skal fylle ut før hver poliklinisk time.

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Før time på dps? Pleier du å fylle ut eller lar du være?

Ja det er noe tull, de leser det jo ikke før timen en gang. Jeg fyller ikke ut flere ganger. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (28 minutter siden):

Ja det er noe tull, de leser det jo ikke før timen en gang. Jeg fyller ikke ut flere ganger. 

Hvorfor tror du ikke de leser det?

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja det er det, jeg gjør det ikke flere ganger. 

Det er akkurat det vi snakker om i mine timer. Angst og depresjon. Men jeg har kun fylt ut si en av 5 ganger.

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er akkurat det vi snakker om i mine timer. Angst og depresjon. Men jeg har kun fylt ut si en av 5 ganger.

Ok. Her snakker vi jo også om angst og hvordan jeg har det men han leser ikke på det skjemaet. Det kan merkes. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 time siden):

Ok. Her snakker vi jo også om angst og hvordan jeg har det men han leser ikke på det skjemaet. Det kan merkes. 

Da hadde jeg aldri brukt tid på å fylle det ut. Slik du sier

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da hadde jeg aldri brukt tid på å fylle det ut. Slik du sier

Nei jeg gjør det ikke igjen når han ikke gidder å lese det en gang. 

munchin
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Min behandler startet timen å fortelle at det var et nytt skjema som blir sendt ut og at hun hadde sett på det jeg hadde fylt ut. "Leste av"scoren på det.

AnonymBruker
munchin skrev (Akkurat nå):

Min behandler startet timen å fortelle at det var et nytt skjema som blir sendt ut og at hun hadde sett på det jeg hadde fylt ut. "Leste av"scoren på det.

stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Jeg er både Anonym og munchin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...