Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en stor interesse innenfor juss og lovverk. Er ikke utdannet innenfor jussen. 
Men leser mye og hører på podcaster og følger rettssaker. 
nå er jeg selv blitt utsatt for urett, og de som har satt meg i situasjonen er folk med sosialt lav iq og som er dum. 
Det er rett og slett en fryd å påpeke og vise til lovverket. 
Har sykt dårlig samvittighet for å bruke kunnskapen min, da dette sender vedkommende i trøbbel, da jeg også skjønner at vedkommende er såpass dum at hen ikke vet bedre. 
men jeg må forsvare meg selv 

Anonymkode: 1c2dd...633

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/482957-d%C3%A5rlig-samvittighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
psykedeliker skrev (3 timer siden):

Selvfølgelig skal du forsvare deg når du blir angrepet. Men samvittigheten din må du eie selv.

Jeg har blitt angrepet av en maktperson som har lav sosial iq og hen har skutt seg selv i leggen, og jeg sitter på masse bevis. 
sykes synd i vedkommende fordi hen er psykisk syk og vet ikke bedre. 
men har nerver nok til å angripe meg. 

AnonymBruker

Alle som er psykisk syke kan gjøre dumme, skadelige ting mot seg selv og andre dessverre. Hvordan tror du vedkommende vil takle det da? Kan det føre til selvmord så bør du ikke det, om det er mulig å prate og løse det evt? Uten at det skal bli noe alvorlig ut av det?

Anonymkode: ffa31...e4c

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (4 timer siden):

Personen er psykisk syk men du kaller han for dum likevel?

Kan ikke psykisk sykdom gjøre en person dum?

Vedkommende er i full jobb, og jobber som lærer. 
psykisk ubalanse da hen ikke har kontroll på oppførselen sin, og sliter med nervene. 
Dum fordi hen ikke skjønner konsekvenser, ikke er seg selv. Setter seg ned å griner og spiller offer når hen selv har vært kjip mot andre og noen setter vedkommende på plass. 
kort tenkt. 
kan sette igang et helt styr for å være ekkel mot noen, hopper i salaten med begge beina, og blir sjokkert når hen blir avslørt. Da er hen offeret. Vanskelig for å forstå sin egen rolle og skyld 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...