Gå til innhold

På tallause oppmodingar...

Anbefalte innlegg

På tallause oppmodingar, vil eg gjerne reise eit spørsmål som opptek mange i desse dagar.

Det gjeld barbering av ballar på menn over 40. Eg veit at dette kan opplevast som litt kjenslevart å snakke om for dol'arar og er lei meg hvis nokon blir støytte, men eg synest likevel saka må fram i lyset.

Det har seg slik at nokre menn blir manipulert av kvinnene sine til å fjerne hårveksten nedantil, og fleire vil ha det til at det er normalt og godt for reinhaldet. Spesielt fram mot badebukse-sesongen er dette aktuelt.

For meg er tanken så framand, at eg neppe ville tatt opp saka om det altså ikkje var for alle oppmodingane.

Barbering av ballar, spesielt på vaksne karar, er og blir homofilt. Det er nesten like ille som string-truser på mannfolk. Spark dei for helvete ut av landet.

Eg skjønar ingenting lenger. Helvetes pakk.

Anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48296-p%C3%A5-tallause-oppmodingar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tydelig at din kone har "sett lyset" og vil ha noe nytt av deg, kjære Grip! :-)

Da skal du gi henne det!

Det er nok av gamle menn på over 40 som svinner hen inn i sporten, ølet og peanuttposen, - og har ikke tanke for Gillette og babyolje.

Når ga du din kone sist et kompliment for perfekte nappede bryn, - for godt voksede legger, for reduserte cellulitter og blekede strekkmerker. Når SÅ du din kone sist?

Kom deg ut or Ekornes'en gut, -det er nogen der vil deg noget! *s*

Tydelig at din kone har "sett lyset" og vil ha noe nytt av deg, kjære Grip! :-)

Da skal du gi henne det!

Det er nok av gamle menn på over 40 som svinner hen inn i sporten, ølet og peanuttposen, - og har ikke tanke for Gillette og babyolje.

Når ga du din kone sist et kompliment for perfekte nappede bryn, - for godt voksede legger, for reduserte cellulitter og blekede strekkmerker. Når SÅ du din kone sist?

Kom deg ut or Ekornes'en gut, -det er nogen der vil deg noget! *s*

Det er eg ikkje så ille verst til, skal eg seie deg, flisa :-) Det at leggjene er godt voksa på kvinnfolka, vil ikkje seie det same som karane skal drive på same vis.

Men å rake ballane er å gå for langt. Eg trur fan meg kvinna i huset hadde trudd eg var galen og sparka meg ut.

Det blir mann i kvinnekropp eller kvinne i mannekropp eller kva fan det no blir.

Ein stad må grensa gå, flisa.

PS. Du vil vel ikkje her og no seie at du har fått med deg gubben på noko slikt? I så fall ville eg halde det hemmeleg. (Eg skal ikkje seie det bort). Ratingen hans vil falle som ein stein her på dol.

Det er eg ikkje så ille verst til, skal eg seie deg, flisa :-) Det at leggjene er godt voksa på kvinnfolka, vil ikkje seie det same som karane skal drive på same vis.

Men å rake ballane er å gå for langt. Eg trur fan meg kvinna i huset hadde trudd eg var galen og sparka meg ut.

Det blir mann i kvinnekropp eller kvinne i mannekropp eller kva fan det no blir.

Ein stad må grensa gå, flisa.

PS. Du vil vel ikkje her og no seie at du har fått med deg gubben på noko slikt? I så fall ville eg halde det hemmeleg. (Eg skal ikkje seie det bort). Ratingen hans vil falle som ein stein her på dol.

Gubbens genetalier vil jeg nok aldri legge ut om på dol, -så det så! :-) enten de er som busktroll eller som ribba kalkunkropper.

SAKEN, min kjære venn, er at man skal gjøre som kona sier - i alle fall ikke protestere FØR man har prøvd! Det er ikke noe som heter at man ikke liker vet du, det har vel din mor lært deg? :-)

Så du får vel nøye deg med oljen du da! :-)

Og salve hennes føtter...:-=)

Er forresten akkurat ferdig med boken BIBELEN 2 av han stand-up'eren, Kalvø - en skikkelig drittbok.......

akk ja :-)

Kunne ikkje ha vært mere enig !

Endelig er det en med "baller" nok, til å gå i bresjen for oss som foretrekker ballene godt innsvøpt i naturens egne produkter.

Eg personlig får umiddelbare assosiasjoner til både "Blue Oyster Bar" og Jan Werner Danielsen, med en gang eg leser om barberte køller og baller.

Om vi iikkje klarer å stoppe den utviklinga, ka blir i såfall neste trekk ???

En må kanskje begynner å trekke ut negler på fingrer og tær, for å bli akseptert som "en av gutta" hos det motsatte kjønn ?!

Stort sett så er det ett argument som til stadighet blir fremheva som positivt i forhold til barberte mannlige underliv, og det er att damene slipper å få hår i munnen !

Men det er vel ingen som er så galne att de kommer i kontakt med manndommen med munnen vel ??????? *rister på hodet*

Spark de ut av landet, er nok den beste løsningen ja, så er vi kvitt perversitetene en gang for alle !

Stå på Grip !

Mvh

Annonse

Gubbens genetalier vil jeg nok aldri legge ut om på dol, -så det så! :-) enten de er som busktroll eller som ribba kalkunkropper.

SAKEN, min kjære venn, er at man skal gjøre som kona sier - i alle fall ikke protestere FØR man har prøvd! Det er ikke noe som heter at man ikke liker vet du, det har vel din mor lært deg? :-)

Så du får vel nøye deg med oljen du da! :-)

Og salve hennes føtter...:-=)

Er forresten akkurat ferdig med boken BIBELEN 2 av han stand-up'eren, Kalvø - en skikkelig drittbok.......

akk ja :-)

Det er ikkje så mykje eg er framand for, når det gjeld slike saker.

Det har seg slik at eg og frua stundom dreg hit og dit. Vi har planlagt å drikke oss fulle og tøysete på kvitvin og gå på slik sex-shop du veit i ein eller annan europeisk storby (intet mindre), og handle ymse remediar som vi kan nytte på suiten.

Vi er jo for gamle til å handle i den lokale utstyrsbutikken og må difor ta våre foholdsreglar når det gjeld anonymitet.

Jaja...det er så mangt ein finn på. Ung til sinns, veit du.

Kunne ikkje ha vært mere enig !

Endelig er det en med "baller" nok, til å gå i bresjen for oss som foretrekker ballene godt innsvøpt i naturens egne produkter.

Eg personlig får umiddelbare assosiasjoner til både "Blue Oyster Bar" og Jan Werner Danielsen, med en gang eg leser om barberte køller og baller.

Om vi iikkje klarer å stoppe den utviklinga, ka blir i såfall neste trekk ???

En må kanskje begynner å trekke ut negler på fingrer og tær, for å bli akseptert som "en av gutta" hos det motsatte kjønn ?!

Stort sett så er det ett argument som til stadighet blir fremheva som positivt i forhold til barberte mannlige underliv, og det er att damene slipper å få hår i munnen !

Men det er vel ingen som er så galne att de kommer i kontakt med manndommen med munnen vel ??????? *rister på hodet*

Spark de ut av landet, er nok den beste løsningen ja, så er vi kvitt perversitetene en gang for alle !

Stå på Grip !

Mvh

Det neste blir nok å nappe nasehåra også. Til slutt blir det vel å skjære av seg ballane.

Desse kjenslemjuke karane har ikkje noko særleg drag når det kjem til stykkje.

Det får meg til å tenkje på diktet:

"Eg er kjenslemjuk og var....

ikkje som kuken min -

stiv og hard".

(Huff i helvete...dette såg stygt ut på trykk - de får berre sjå til sides eller knipe att augo).

Vi får trøyste oss med at damene gjerne drikk vin med desse karane (og på deira rekning), men dei vil ha skikkelege mannfolk å liggje med.

Annonse

Jeg synes det å shave ballene er en hyggelig gest. Damene liker det, i hvertfall er det min erfaring, og jeg kan jo forstå det også da det å skulle slikke og suge baller som er dekt av krusete hår ofte ikke er drømmen.

Deiligere for meg er det også med shava baller og selv om jeg i en noe flau tilstand bekjente mitt shaverituale til noen kompiser, så kom det faktisk fram at minst halvparten av dem også gjorde det.

Så uvanlig for oss under 30 er det nok ikke, det er verre for dere som begynner å eldes :)

Men dere er vel også vandt til hår på damene, det er ikke jeg.

Jeg ser jacob er bekymret for å skulle kutte seg der nede, men det har jeg faktisk ikke gjort til nå. Ansiktet er stedet hvor jeg kutter meg, om jeg i det hele tatt kutter meg.

Velvel.. hver sin smak.

Tror barberte baller har blitt en ny trend i enkelte kretser. Selvsagt blant de homofile homo sapiens, men også blant bolere, det vet vi jo at de aksepterer ikke kroppshår, og muligens helt sikkert også hos en god del av vestkantbermen og en jurist jeg kjenner, som har det med å blotte hele stasen sin i offentligheten.

Min venninnes kjæreste barberte dessverre ballene for å overraske henne seksuelt, det endte med at hun fikk latterkrampe og det blekke no sex.

For ekte mannfolk har hår rundt staven.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...