Gå til innhold

På tallause oppmodingar...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det spytter vi bare ut. See?

Aha...

Men det er mindre følsomt for han også.

Det sier seg jo selv, jeg mener.. slikker du en fyr på et hode fylt med hår vil han ikke kjenne stort, men snauer du han og slikker han på skallen så vil han kjenne mer...

See?

Aha...

Men det er mindre følsomt for han også.

Det sier seg jo selv, jeg mener.. slikker du en fyr på et hode fylt med hår vil han ikke kjenne stort, men snauer du han og slikker han på skallen så vil han kjenne mer...

See?

Det er ikke mitt problem :-)

Äsj äsj äsj äsj äsj äsj äsj !!

Har aldri ramla meg inn at folk vil gjere slikt.

Nemnde dette for gubben i går kveld. Hans reaksjon er jo (både når det gjeld mannfolk og kvinnfolk) er jo at det går an å pröve for moro skuld. - Vel, viss han skulle gjere noko så ekkelt som å barbere seg nedentil så blir det ikkje mykje moro for HAN iallfall, for da får han ligge på gjesterommet.

Annonse

Sjøl held eg meg til einhver tid langt unna ballar. På det viset vert det aldri naudsynt å tenka nokon vise tankar om hår på ballane eller ikkje. Om eg i tillegg held ein viss distanse til menn, har eg løyst hele problemet.

Her talar vi om eit område på mannskroppen som ligg berre centimeter frå der avføringa kommer ut. Tvi vøre. Det kan da vel ikkje vera noko å diskutera?

Vi berre held hender, munn og augo unna, så er heile problemet løyst. Sådetså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...