Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

34

• Trinity80

9

• Sokk

5

• Everybody

2

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, kan ikke si det. Selvsagt er det alltid noen råtne epler der ute, men jeg blir ikke bitter misantrop av den grunn. 

Anonymkode: c08aa...8cd

Er ikke bitter på folk, men orker ikke noe nært til andre lenger.

Anonymkode: 6f5d1...661

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (11 minutter siden):

Kan man "velge" venner altså?

Klart man kan velge hvem en ønsker å være venn med og ha i livet sitt, og hvem man ikke vil ha i livet sitt. 
jeg har kuttet ut mange folk i livet mitt oppgjennom åra. 
uro momenter orker jeg ikke. Falske venner, eller folk med dårlige vibber holder jeg meg unna 

Anonymkode: c9043...1c8

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ja har funnet ut av det på den harde måten. Så har gitt opp menneskeheten på det området. Føles som de fleste spiller spill og ikke kan være ærlige og åpen mot andre. Andre som opplever det samme? 

Anonymkode: 6f5d1...661

Hva mener du med «spiller spill» og hva mener du «er ikke ærlig og åpen»? Uten eksempler er det umulig å forstå hva du mener. 

Annonse

psykedeliker
Trinity80 skrev (5 minutter siden):

I barnehagen velger barn venner.

Ja, men de velger ikke hvilken barnehage de går i, så det blir ikke helt det samme.

Sokk skrev (5 minutter siden):

Jeg valgte ikke partneren min. 

Dette høres merkelig ut. Ble du tvangsgiftet?

Everybody skrev (2 minutter siden):

Kan man gå bort til en tilfeldig person på byen og si at deg vil jeg være venn med?

Klart man kan, hvis det er den typen vennskap man ønsker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...