AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 Skrevet 28. mai 2024 For så å bli dårligere/verre og slutte å jobbe eventuelt gå ned i stilling? Hvordan var det for deg? Anonymkode: a544c...9ff 0 Siter
aa-k-j Skrevet 29. mai 2024 Skrevet 29. mai 2024 Jeg forsøkte meg i jobb på deltid da jeg gikk på AAP. Men var mer for å forsøke meg i jobb for var motvillig til å bli ufør. Jobbet 15 timer i uken. Jeg kunne ikke fortsette av flere årsaker. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 29. mai 2024 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): For så å bli dårligere/verre og slutte å jobbe eventuelt gå ned i stilling? Hvordan var det for deg? Anonymkode: a544c...9ff Hva tenker du på? Jeg jobbet enkelte uker. Det føltes fint å få testet egen arbeidsevne. Har den jobben i dag som uføretrygdet også. Livet går opp og ned - det er derfor vi har slike ordninger. Melder inn til NAV forventet inntekt om den pr. år ser ut til å overstige 0,4 G (på uføretrygd). På AAP er det pr. dag du har jobbet - det var det da jeg gikk på det... 0 Siter
Marye Skrevet 29. mai 2024 Skrevet 29. mai 2024 Ja jobbet i et halvt år hver tredje uke mens jeg var på aap 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 Skrevet 29. mai 2024 Jeg har samme prosentvise deling som deg. Fikk diagnostisert bipolar ifjor og er veldig spent om 50% på jobb holder seg ikke.... Jeg tviler egentlig, men får se Anonymkode: 082a6...bd3 0 Siter
Sokk Skrevet 29. mai 2024 Skrevet 29. mai 2024 Jeg skal begynne på AAP nå etter 1 års 100% sykmelding, og skal forsøke meg i deltidsjobb samtidig, men det blir å prøve seg litt frem. Men jeg trodde man bare fører på meldekortet hvor mye man jobber også får man trekk basert på det? Plan A er å bli fulltidsstudent fra høsten av, men legen min har skrevet at det kanskje ikke er realistisk. Vi får se. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.