Gå til innhold

Noen som har jobbet under AAP (redusert)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For så å bli dårligere/verre og slutte å jobbe eventuelt gå ned i stilling?

Hvordan var det for deg?

Anonymkode: a544c...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forsøkte meg i jobb på deltid da jeg gikk på AAP. Men var mer for å forsøke meg i jobb for var motvillig til å bli ufør. Jobbet 15 timer i uken. Jeg kunne ikke fortsette av flere årsaker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

For så å bli dårligere/verre og slutte å jobbe eventuelt gå ned i stilling?

Hvordan var det for deg?

Anonymkode: a544c...9ff

Hva tenker du på?

Jeg jobbet enkelte uker. Det føltes fint å få testet egen arbeidsevne. Har den jobben i dag som uføretrygdet også. Livet går opp og ned - det er derfor vi har slike ordninger. Melder inn til NAV forventet inntekt om den pr. år ser ut til å overstige 0,4 G (på uføretrygd). På AAP er det pr. dag du har jobbet - det var det da jeg gikk på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har samme prosentvise deling som deg. Fikk diagnostisert bipolar ifjor og er veldig spent om 50% på jobb holder seg ikke.... Jeg tviler egentlig, men får se

Anonymkode: 082a6...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal begynne på AAP nå etter 1 års 100% sykmelding, og skal forsøke meg i deltidsjobb samtidig, men det blir å prøve seg litt frem. Men jeg trodde man bare fører på meldekortet hvor mye man jobber også får man trekk basert på det?

Plan A er å bli fulltidsstudent fra høsten av, men legen min har skrevet at det kanskje ikke er realistisk. Vi får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...