Gå til innhold

Har kpmmunen lov til å låse deg ut av boligen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ble bedt om å bare dra. Pga av teknisk feil i kommunal bolig og at det derfor ikke kan bos der mer. Så i natt sover jeg his en vennine og to netter hos mormor etter det. Etter dette  har jeg ingen steder å bo. Jeg er ikke likt i kommunen så jeg lurer... skulle da ta kontakt igjen på mandag da... jada for et dritt system. 

Anonymkode: 10b1c...8b1

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ble bedt om å bare dra. Pga av teknisk feil i kommunal bolig og at det derfor ikke kan bos der mer. Så i natt sover jeg his en vennine og to netter hos mormor etter det. Etter dette  har jeg ingen steder å bo. Jeg er ikke likt i kommunen så jeg lurer... skulle da ta kontakt igjen på mandag da... jada for et dritt system. 

Fuck dere der ute sol fucker med meg. Jeg vet at dere egentlug bare ønsker å hive meg ut på gata.

Everybody
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Fordi har ikke penger til depositum.

Kan du ikke låne av noen?

Det må være noe mer i denne historien enn det du forteller. Ingen kaster noen ut pga teknisk feil og bare ber dem dra på dagen uten å tilby noe annet eller noen ting.

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (2 timer siden):

Det må være noe mer i denne historien enn det du forteller. Ingen kaster noen ut pga teknisk feil og bare ber dem dra på dagen uten å tilby noe annet eller noen ting.

Jo de sa du kan døje nødbolig. Men fra melfingen vsr sendt hadde jeg 3 minutter innen nav stengte og svarte gor sent

AnonymBruker
Everybody skrev (2 timer siden):

Nei, har bare foreldre, de har ikke penger. Mormor lan jeg jo ikke spørre om 50000 av. Vennina mi har ikke penger

Annonse

frosken
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bra du har et sted å være i helgen. 

Jeg kan ikke forstå at kommunen bare kan stenge boligen - uten  å gi erstatningsbolig - dersom du har kontrakt på å bo der. 

AnonymBruker
frosken skrev (11 minutter siden):

Bra du har et sted å være i helgen. 

Jeg kan ikke forstå at kommunen bare kan stenge boligen - uten  å gi erstatningsbolig - dersom du har kontrakt på å bo der. 

Det var brann der for 6 måneder siden i naboleilighet. Så ordnerr kommunen hemsen. Da har det skjedd noe feil. 

Ja de er frekke som faen. På mandag er jeg stranda, da har jeg brukt kvota på overnattinger. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...