Gå til innhold

Har kpmmunen lov til å låse deg ut av boligen din?

Anbefalte innlegg

Everybody
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var brann der for 6 måneder siden i naboleilighet. Så ordnerr kommunen hemsen. Da har det skjedd noe feil. 

Ja de er frekke som faen. På mandag er jeg stranda, da har jeg brukt kvota på overnattinger. 

Anonymkode: 10b1c...8b1

Ja da drar du til NAV på mandag og sier du ikke har noe sted å bo. De har plikt til å hjelpe.

Fortsetter under...

Annonse

frosken
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det var brann der for 6 måneder siden i naboleilighet. Så ordnerr kommunen hemsen. Da har det skjedd noe feil. 

Ja de er frekke som faen. På mandag er jeg stranda, da har jeg brukt kvota på overnattinger. 

Ta kontakt mandag morgen, det vil være oppsiktsvekkende om det ikke skaffes en erstatningsbolig. 

Everybody
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I boligen. Nei de ba meg pakke mef meg npen timg og finne meg et annet sted å bo o helgen.

Ja men skal du tilbake dit og flytte ut tingene dine da eller? Du må jo få tilgang til tingene dine?

AnonymBruker
Everybody skrev (53 minutter siden):

Ja men skal du tilbake dit og flytte ut tingene dine da eller? Du må jo få tilgang til tingene dine?

Fikk ikke snakka med de for så var det stengte. Hu dama sendte melding 1527. Svar innen 1530 så kan jeg få hjulpet deg

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...