Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Legen på legevakten reagerte på at jeg hadde så høy puls men det er jo fordi jeg nå tar 100 mg seroquel, før tok jeg 50 mg og hadde puls på 80-85. Nå lå den på 113. Er det noe å gjøre med det? De har ikke 25 mg tabletter på apoteket og har ikke hatt det på lenge. Sa til han at jeg var kjent for å ha høy puls og hadde gått på metroprolol, han lurte på hvorfor jeg sluttet med det. Hadde jo så lavt blodtrykk. Er det farlig å gå med høy puls? Blodtrykket er helst lavt nå også. Burde jeg prøve å slutte med seroquel? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/483049-h%C3%B8y-puls-av-seroquel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Glitter skrev (1 time siden):

Sikker på at du ikke bare hadde angst på legevakten? Du var jo stresset for å dra dit. Det kan gi høy puls. Har du forsøkt å ta pulsen hjemme når du er rolig? 

Jo var nervøs og så det spiller nok inn, men tok den her hjemme nå og da var den 113. Har tatt den flere ganger hjemme og, den ligger på 100. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...