Gå til innhold

Tar du telefonen hver gang det ringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En bekjent av meg forstår alltid å ringe når jeg holder på å lage middag.Jeg har fortalt at det må jo gå an å ringe andre tider,men hun tar ikke til etterretning.En gang holdte jeg på å steke kjøttdeig og lagde hvitsaus samtidig.Jeg tok IKKE telefonen når det ringte,så fikk hun heller bli sur da.

Jeg tar alltid telefonen, og blir dritsur om de legger på før jeg rekker å svare. Har ikke nummervisning, men takler selgere bra, så det er ikke noe problem.

Dessuten ringer jeg ofte til folk fra jobben, og siden vi har skjult nummer så begynner jeg nå å forstå hvorfor så mange ikke svarer på de nummerene de har oppgitt...Da får de ha det så godt når de løper hysterisk til flyet som har fått ny avgangstid...*hirr hirr*

Annonse

Gjest Miss Saigon

Nummervisning er noe av det smarteste jeg har skaffet meg. Synes det er kjempe kjekt å kunne seg hvem som ringer før jeg tar telefonen så jeg kan unngå de jeg ikke vil snakke med i perioder. Det er også en fin ting i stedet for telefonsvarer. Når man har vært ute ser man jo på telefonen når man kommer hjem om det er noen som har ringt og evt. hvem som har ringt. Angrer ikke et sekund på at jeg fikk meg "Hvem ringer"

Nei. Er det svigermor hender det dessuten at jeg bare roper på mannen min istedet.

Skjult nummer tar jeg, fordi det som regel er søsteren min.

Jeg har forresten også skjult nummer og begynner å skjønne hvorfor jeg nesten aldri får svar når jeg ringer dere dolere ;-)

Annonse

Ja, her er det alltid noen som tar telefonen. Er det ikke derfor man har den da? for å være tilgjengelig *s*

Kun enkelte (veldig skjeldent ) ganger hvis jeg ikke er i humør til å prate i telefonen, så lar jeg den ringe ut og heller ringer tilbake når jeg føler for det.

Men da skal jeg være sliten da asse.

Gjest undertegnet

Det er nå ganske latterlig å se folk som prioriterer telefonen fremfor alt, og som omtrent risikerer liv og lemmer for å rekke å ta telefonen. Og irriterende, hvis en står i en skranke og venter på tur, og kundene i telefonen hele tiden får førsteprioritet. Jeg har mange ganger lurt på hva det er med telefonen som gjør at den kan avbryte alt en holder på med, det virker som noen glemmer alt de holder på med og løper til telefonen.

For ikke å snakke om mobiltelefonen, jeg hørte en gang om en dame som var til gynekologisk undersøkelse hos legen, midt i undersøkelsen ringer telefonen som lå i veska hennes, hvorpå hun begynner å skal reise seg for å ta telefonen.

Jeg trives veldig godt med å velge selv når jeg vil snakke i telefonen, og ikke minst, med hvem.

Gjest tiipii

Det er nå ganske latterlig å se folk som prioriterer telefonen fremfor alt, og som omtrent risikerer liv og lemmer for å rekke å ta telefonen. Og irriterende, hvis en står i en skranke og venter på tur, og kundene i telefonen hele tiden får førsteprioritet. Jeg har mange ganger lurt på hva det er med telefonen som gjør at den kan avbryte alt en holder på med, det virker som noen glemmer alt de holder på med og løper til telefonen.

For ikke å snakke om mobiltelefonen, jeg hørte en gang om en dame som var til gynekologisk undersøkelse hos legen, midt i undersøkelsen ringer telefonen som lå i veska hennes, hvorpå hun begynner å skal reise seg for å ta telefonen.

Jeg trives veldig godt med å velge selv når jeg vil snakke i telefonen, og ikke minst, med hvem.

E N I G !!

Hvis jentene er hos faren, ute eller andre steder så tar jeg alltid telefonen. Ellers ikke. Det er ikke det at jeg har telefonskrekk - jeg liker bare ikke å snakke i den :)

Forøvrig synes jeg at jeg er i min fulle rett å gjøre meg utilgjengelig fra tid til annen.

Nei, jeg tar ikke telefonen hver gang det ringer- jeg sjekker displayet først, hvem det er. hvis jeg holder på noe, bleieskift, husarbeid o.l tar jeg ikke telefonen. Man trenger vel ikke være tilgjengelig 24 timer i døgnet?

Samboeren min derimot tar ALLTID telefonen-/mobilen når de ringer, uansett hva han gjør. Han spretter opp av badekaret for å ta den!!

Nei, takke meg til litt privatliv...i dette hektiske samfunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...