Gå til innhold

Antideppresiva svetting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

anneloset
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gir alle økt svetting? Sliter med veldig mye svetting fra før og fikk høre efexor gir enormt mye svette, er dette noe alle opplever, finnes der eventuelt en annen medisin som ikke gir svette?

Anonymkode: 950f4...cf0

Hadde veldig nattesvette, men ikke noe spes på dagen på Efexor. På Wellbutrin merker jeg ingenting.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 14.54):

Gir alle økt svetting? Sliter med veldig mye svetting fra før og fikk høre efexor gir enormt mye svette, er dette noe alle opplever, finnes der eventuelt en annen medisin som ikke gir svette?

Jeg begynte å svette av Efexor, men det var etter oppstart på akkurat den at jeg fikk en bipolar-diagnose fordi jeg også ble veldig oppstemt. Det kan jo tenkes at det har hatt noe med svettinga å gjøre. 😂

Anonymkode: 02570...379

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.6.2024 den 17.57):

Jeg begynte å svette av Efexor, men det var etter oppstart på akkurat den at jeg fikk en bipolar-diagnose fordi jeg også ble veldig oppstemt. Det kan jo tenkes at det har hatt noe med svettinga å gjøre. 😂

Anonymkode: 02570...379

Men du forsatte å bruke den?

Anonymkode: 950f4...cf0

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...