Gå til innhold

Hva er det dyreste du har kjøpt under hypomani/mani?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gucci-veske på impuls på flyplassen. Louboutin-sko (ikke på impuls) og kjøpte en veske i tillegg fordi butikkdamen foreslo det (vet ikke om det teller som hypomani for det varte bare 3 dager). Skiferie i alpene og alle nye klær til ferien inkl skidress til 14000 og moonboots til over 2000. Brukt 2 dager. Men vet ikke om jeg var høyt nok oppe til å kvalifisere for hypomani. Klær for 35000 på en dag (Samme dag som jeg ble utskrevet fra psykiatrisk etter å ha vært innlagt for depresjon…) Spisebord til 20000 rett etter fødsel… Men tror ikke noen enkeltgjenstander har kostet over 30000. Det er mulig jeg bare har en generell impulskontrollforstyrrelse. Men den går virkelig i perioder. Har to elsykler, men det er en annen historie, med en rasjonell forklaring 😅 

Foreldrene mine er bekymret for min økonomiske styring. Men jeg har alltid klart meg, og jeg har betalt kredittkortet i tide. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...