Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Glitter
Skrevet (endret)

Skal begynne på Leponex etter anbefaling fra overlege her.

Noen som har erfaring med den? Virkning/bivirkning? Er litt skeptisk til medisinen, men legen fortalte at ved bruk av Fevarin (antidepressiva) samtidig så kan dosen Leponex være lav og det blokkerer også bivirkninger. 

Så det mest interessante er erfaringer eller kunnskap om Leponex og Fevarin sammen. Ikke Leponex alene for det sa overlegen at fører til mer bivirkninger. 

@nachnoo har du brukt denne kombinasjonen på dine pasienter? Hva vil du si om den?

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/483097-leponex-erfaringerinfo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (7 minutter siden):

Skal begynne på Leponex etter anbefaling fra overlege her.

Noen som har erfaring med den? Virkning/bivirkning? Er litt skeptisk til medisinen, men legen fortalte at ved bruk av Fevarin (antidepressiva) samtidig så kan dosen Leponex være lav og det blokkerer også bivirkninger. 

Så det mest interessante er erfaringer eller kunnskap om Leponex og Fevarin sammen. Ikke Leponex alene for det sa overlegen at fører til mer bivirkninger. 

@nachnoo har du brukt denne kombinasjonen på dine pasienter? Hva vil du si om den?

Har ikke brukt leponexx, men hvorfor bytter du fra Latuda til leponex? Hjalp ikke Latuda? Merket du forskjell på Latuda i det hele tatt? 

Anonymkode: 084b8...b4d

Glitter
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke brukt leponexx, men hvorfor bytter du fra Latuda til leponex? Hjalp ikke Latuda? Merket du forskjell på Latuda i det hele tatt? 

Anonymkode: 084b8...b4d

Jeg merket forskjell, men får fortsatt økte symptomer ved stress og sånt. Så overlegen mente at Leponex kan holde meg stabil også under stress/krise. 

Siden jeg har barn jeg vil få tilbake er det viktig å ikke være så sårbar. 

Endret av Glitter

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...