Gjest Vendi Skrevet 4. juni 2024 Skrevet 4. juni 2024 Det er i grunnen litt slitsomt i lengden. Jeg vet jo ingenting, men føler meg ikke "hjemme" i noen diagnose, bortsett fra kanskje en. Gjennom tidene er det blitt satt BP2, BP1 og Schizoaffektiv. Er det noen av dem, så holder jeg en knapp på BP2. Jeg klarer liksom ikke helt å slå meg til ro med de andre. Men har jo hatt mani, selv om det er lenge siden, så da er det vel BP1 da. Jeg kan faktisk strekke meg dit. Men Schizoaffektiv? Nei. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. juni 2024 Skrevet 4. juni 2024 Vendi skrev (På 4.6.2024 den 10.36): Det er i grunnen litt slitsomt i lengden. Jeg vet jo ingenting, men føler meg ikke "hjemme" i noen diagnose, bortsett fra kanskje en. Gjennom tidene er det blitt satt BP2, BP1 og Schizoaffektiv. Er det noen av dem, så holder jeg en knapp på BP2. Jeg klarer liksom ikke helt å slå meg til ro med de andre. Men har jo hatt mani, selv om det er lenge siden, så da er det vel BP1 da. Jeg kan faktisk strekke meg dit. Men Schizoaffektiv? Nei. Ekspander Jeg og tviler på min diagnose. 0 Siter
nachnoo Skrevet 4. juni 2024 Skrevet 4. juni 2024 Har du hatt mani, er det BP1. Har du i tillegg hatt vrangforestillinger også utenom de perioder hvor du har hatt depresjon eller mani, er det schizoaffektiv lidelse. 1 Siter
Gjest Vendi Skrevet 4. juni 2024 Skrevet 4. juni 2024 nachnoo skrev (På 4.6.2024 den 10.45): Har du hatt mani, er det BP1. Har du i tillegg hatt vrangforestillinger også utenom de perioder hvor du har hatt depresjon eller mani, er det schizoaffektiv lidelse. Ekspander Ok, da er det schizoaffektiv lidelse da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.