Gå til innhold

Nødpenger NAV. Førstegangssøkende.. hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hjelp, må søke nav om nødhjelp, penger. Fått en dyr regning og pengene strekker ikke til mat før neste utbetaling av ufør. Første gang jeg søker om dette. Hva trenger nav av dokumentasjon bortsett fra bankkonto?

Pengene går til mat. kun meg. 50 kr igjen på konto. ikke annet å ta av

Anonymkode: 909c4...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hjelp, må søke nav om nødhjelp, penger. Fått en dyr regning og pengene strekker ikke til mat før neste utbetaling av ufør. Første gang jeg søker om dette. Hva trenger nav av dokumentasjon bortsett fra bankkonto?

Pengene går til mat. kun meg. 50 kr igjen på konto. ikke annet å ta av

Anonymkode: 909c4...57a

Tror de bare trenger å se hva du har på konto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen som vet??

Anonymkode: 909c4...57a

Når bror min må ha nødhjelp ser de bare hva han har på konto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XbellaX
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hjelp, må søke nav om nødhjelp, penger. Fått en dyr regning og pengene strekker ikke til mat før neste utbetaling av ufør. Første gang jeg søker om dette. Hva trenger nav av dokumentasjon bortsett fra bankkonto?

Pengene går til mat. kun meg. 50 kr igjen på konto. ikke annet å ta av

Anonymkode: 909c4...57a

https://www.nav.no/ikke-penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrevet (endret)

Konsekvensen av å ikke betale denne regningen inntil 28 dager over forfall er 35 kroner i purregebyr (pluss noen få kroner i forsinkelsesrente). Jeg er usikker på om du får nødpenger basert på at du kan strekke betalingsfristene.

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...