Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Seroxat
Skrevet (endret)

Jeg går på 20 mg Fontex for depresjon, men opplever å være helt flat/ tom følelsesmessig. Kjenner ikke på noen følelser; hverken å bli lei meg, glede, bli rørt eller andre følelser. Når jeg var ordentlig deprimert var det godt å ikke være nedstemt og lei seg, men nå savner jeg å føle noe.  Jeg er vanligvis en person med mye følelser. P.g.a dette har jeg lyst til å redusere dosen til 1/2 tablett i håp om å føle mer da.  Flere som opplever dette med Fontex? Setter pris på tilbakemeldinger ❤️

Endret av Seroxat
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/483128-f%C3%B8lelsesmessig-flat-fontex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Seroxat skrev (23 minutter siden):

Jeg går på 20 mg Fontex for depresjon, men opplever å være helt flat/ tom følelsesmessig. Kjenner ikke på noen følelser; hverken å bli lei meg, glede, bli rørt eller andre følelser. Når jeg var ordentlig deprimert var det godt å ikke være nedstemt og lei seg, men nå savner jeg å føle noe.  Jeg er vanligvis en person med mye følelser. P.g.a dette har jeg lyst til å redusere dosen til 1/2 tablett i håp om å føle mer da.  Flere som opplever dette med Fontex? Setter pris på tilbakemeldinger ❤️

Å redusere dosen er noe du må diskutere med fastlegen din. Å bli flat følelsesmessig er veldig vanlig ved bruk av AD

Anonymkode: d34c5...d3e

Seroxat
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Å redusere dosen er noe du må diskutere med fastlegen din. Å bli flat følelsesmessig er veldig vanlig ved bruk av AD

Anonymkode: d34c5...d3e

Jeg er i dialog med fastlegen min om dosereduksjon på Fontex. Det er en vanlig bivirkning ja. Takk for tilbakemelding ❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...