Gå til innhold

Er det ikke populærtnå ha bolleskinn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Var veeeldig tynn før nå er jeg skank men blir og og litt oppblåst av vallergan jeg tar for å sove. 

Anonymkode: 72267...8cf

Du er veldig opphengt i disse tingene. Snakker du med dine behandler om dette?

Anonymkode: aa367...8c4

Annonse

Annonse

psykedeliker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Snakker vi togskinner her, eller? 😏

Vi har i så fall en egen tråd for avsporinger. 🥳

Forøvrig har jeg ikke bakt boller siden heimkunnskapstimene i - 89, så om de skal skinne eller ikke nu for tiden har jeg ingen peiling på...

Boller har ikke skinn.

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Folk skikker generelt sett stygt på meg oga av det,har helt vanlig slank kropp.

"Kikker" i betydning "ser" staves også uten s. Skikker er omtrent det samme som tradisjoner/normer, typen "skikk og bruk". 

Selv om det skulle stemme at noen ser litt på deg, er det ikke mulig å vite hvorfor. Jeg tror man skal ha veldig oppblåste kinn for at noen skal stirre på akkurat dem. 

Egenskaper ved utseendet som man ikke kan gjøre noe med. f.eks. hvordan kinnene ser ut, er ikke noe som kan være mer eller mindre populært eller på moten. Sminke kan sikkert endre mye, men ikke størrelsen på kinnene. 

AnonymBruker
laban skrev (12 minutter siden):

Boller har ikke skinn.

"Kikker" i betydning "ser" staves også uten s. Skikker er omtrent det samme som tradisjoner/normer, typen "skikk og bruk". 

Selv om det skulle stemme at noen ser litt på deg, er det ikke mulig å vite hvorfor. Jeg tror man skal ha veldig oppblåste kinn for at noen skal stirre på akkurat dem. 

Egenskaper ved utseendet som man ikke kan gjøre noe med. f.eks. hvordan kinnene ser ut, er ikke noe som kan være mer eller mindre populært eller på moten. Sminke kan sikkert endre mye, men ikke størrelsen på kinnene. 

Har egentlig et rundt ansikt, i ansiktsform

Anonymkode: 72267...8cf

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...