Gå til innhold

Er det ikke populærtnå ha bolleskinn?

Anbefalte innlegg

psykedeliker
laban skrev (4 minutter siden):

Jeg oppfatter det å ha skinn som en annen egenskap enn det som ligger i verbet å skinne 😛

En overflate eller en tekstur kan ha skinn, altså at den skinner (f.eks. i motlys). Begrepet brukes i arkitektur- og designfeltet. 😜

Fortsetter under...

psykedeliker skrev (Akkurat nå):

En overflate eller en tekstur kan ha skinn, altså at den skinner (f.eks. i motlys). Begrepet brukes i arkitektur- og designfeltet. 😜

Det feltet kan jeg svært lite om, så du har sikkert rett. Jeg forholder meg til hvermansens enkle oppfatning av begrepene. 

AnonymBruker
laban skrev (6 timer siden):

Boller har ikke skinn.

"Kikker" i betydning "ser" staves også uten s. Skikker er omtrent det samme som tradisjoner/normer, typen "skikk og bruk". 

Selv om det skulle stemme at noen ser litt på deg, er det ikke mulig å vite hvorfor. Jeg tror man skal ha veldig oppblåste kinn for at noen skal stirre på akkurat dem. 

Egenskaper ved utseendet som man ikke kan gjøre noe med. f.eks. hvordan kinnene ser ut, er ikke noe som kan være mer eller mindre populært eller på moten. Sminke kan sikkert endre mye, men ikke størrelsen på kinnene. 

Boller kan ha skinn hvis bollene stekes med smør 

Anonymkode: b7cdb...796

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Måneskinn? Rundt, glinsende ansikt? 

Anonymkode: 202a6...f21

Nei det er ikke så ille. Har ja mer oppblåst ansikt men det er ikke sånn som google nei. Helt seriøst kjenner du meg ? Er mange som tuller med meg her inne. Nei, har tørt hud. 

Anonymkode: 72267...8cf

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det er ikke så ille. Har ja mer oppblåst ansikt men det er ikke sånn som google nei. Helt seriøst kjenner du meg ? Er mange som tuller med meg her inne. Nei, har tørt hud. 

Synes det ikke er snilt. Jeg kommer med mange gode innspill her på forumet, noen ganger som anonym, andre ganger under eget nicknavn.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes det ikke er snilt. Jeg kommer med mange gode innspill her på forumet, noen ganger som anonym, andre ganger under eget nicknavn.

Og må legge til det med togskinnee for den tråden var faktisk ikke inne på dette forumet, men på et annet forum. Trodde det var her jeg skrev det og det er mangeee pr siden. Det er faktisk gått 4 år nå. 

Tror det er enelerannen som tuller med beg siden jeg ikke er så godt likt her. 

Og når jeg går inn på eposten min og leser senjoruta [ trode han sa senior] så står det på min epost garvais985 eller noe sånt legger inn informasjon om svensk vareleverans. Hvem tuller med meg her inne som anonym?

AnonymBruker
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Du tuller nok mest med deg selv nå. Hva har eposter om svenske vareleveranser med saken å gjøre?

Ok, nå skal jeg forklare. Når du går inn på episten så ser du alke svar i tråder og fra hvem brukere. Dwr står det et svar fra garvas986 ellerno også står det at han har svart noe med svensk vareleverans, jeg klikker inn og det står at    finner ikke siden.   Dwt var en fyr fra vareleverans som kalte meg dette og ingen vet noe om det untatt meg.

psykedeliker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dwt var en fyr fra vareleverans som kalte meg dette og ingen vet noe om det untatt meg.

Jeg så også det svaret, så her tar du feil. Det var en spampost som ble slettet ganske raskt. Hvordan han har fått tak i din epostadresse må du finne ut av selv.

Annonse

AnonymBruker
psykedeliker skrev (37 minutter siden):

Jeg så også det svaret, så her tar du feil. Det var en spampost som ble slettet ganske raskt. Hvordan han har fått tak i din epostadresse må du finne ut av selv.

Jo men han som kalte meg dette var han som leverte senga fra jysk

AnonymBruker
psykedeliker skrev (52 minutter siden):

Da er det jo Bring som må svare på hvorfor han kalte deg señorita. Har du ringt og spurt?

Nei hehe. Tok det vel som et komplinang da, han mente vel bare å være høflig. Men var litt merkelig at det dukker opp noe flyttebyrå her i forhold til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...