Gå til innhold

Oppmerksomhet i krise

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Til dere som ønsker dere mer oppmerksomhet, ikke alle typer oppmerksomhet er like givende. 
For et år siden ble vår familie rammet av en forferdelig ulykke der en ungdom døde. (Ikke mitt barn)  Jeg fikk så mye meldinger at jeg måtte slå av mobildata for å få fred. Åpnet tlf et par ganger om dagen bare. Og det rant inn hundrevis av kondolanser. 
Det kom blomster på døra, venner og folk kom på besøk. 
Bare det å gå på butikken var tøft. Da fikk jeg klemmer og trøst og alle ville bort å si noen ord. 
Det gjorde både godt og vondt på samme tid. For når man er i sjokk så orker man ikke så mye folk og mas. 
har mer enn nok med å puste og fungere selv. 
De vennene mine jeg trodde støttet meg, de gjemte seg. Men veldig mange bekjente tok kontakt, og de har blitt nære venner. De jeg trodde jeg hadde har jeg faset ut. Det er en bekreftelse på at venskapet ikke var så sterkt fra deres side. 
å få så ekstremt mye oppmerksomhet av alle i bygda når man er vant til å være litt privat varmet på mange måter. Men så ufattelig vondt når en ikke får takket alle og var et vrak den tiden der. 

Mitt råd til andre. Ta heller kontakt, gi en klem, et klapp på skuldra, en blomst, et gavekort, mat på døra enn å ikke ginlyd fra deg i det hele tatt. 

Anonymkode: 5068b...06f

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/483149-oppmerksomhet-i-krise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...