Gå til innhold

Dere som er ufør; er det heeelt umulig at dere kan jobbe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Hvis noen vil gi meg en jobb i nabolaget (tør ikke være langt unna hjemme pga panikkangst) hvor jeg ikke har noen form for ansvar (da blir jeg handlingslammet av angst) hvor jeg ikke trenger å forholde meg til mennesker (relasjonelle traumer) så jøss, joda! 

Anonymkode: f45ef...c61

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (1 time siden):

Er det mange som ansetter noen uføre i 20% stilling?

Jeg er ansatt i kommunen i 20% stilling ☺️ Er VTAO da, så ikke ordinær men det fungerer veldig bra for meg og arbeidsgiver i alle fall.

Anonymkode: a18ad...7ae

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bare spør fordi jeg tvinger meg selv på jobb hver eneste dag med moderat/alvorlig depresjon og angst og lurer på om andre også gjør det. Jobber deltid.

Anonymkode: 32922...d3d

Det er ikke sånn spørsmålet i tråden er formulert.

Det er ofte veldig lite hensiktsmessig å sammenligne seg med andre.

Everybody
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg bare spør fordi jeg tvinger meg selv på jobb hver eneste dag med moderat/alvorlig depresjon og angst og lurer på om andre også gjør det. Jobber deltid.

Du vet at det finnes behandling for de problemene?

AnonymBruker
45 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg er litt I samme båt. Moderat depresjon med endel angstsymptomer. Er i 100% jobb og går til behandling. Blytungt og kan ofte kjennes uoverkommelig, men for meg hjelper det å minne meg på at smerten er min subjektive opplevelse og sier lite om virkeligheten rundt meg. Og at den ikke er farlig. Med det sagt vet jeg godt at det ikke er noe som funker for alle å tenke, man må finne sin måte.

Anonymkode: 19afa...8af

AnonymBruker

Jeg har fulltidsjobb, men har slitt en del med angst. Siste året har jeg vært en del sykmeldt. 
i mitt yrke er det veldig stort sykefravær grunnet belastning og vi blir slitne. 
jobber i barnehage med lav bemanning og høye krav. 
Men for min del hjelper det å gå på jobb, ha rutiner i hverdagen osv. 

Det er ikke lett å få fast jobb for de som er ufør. En kan jo være vikar på steder, men så mister de plutselig trygda fordi de har jobbet for mye. 
Tenker folk som er ufør fortjener å ha stabilitet i hverdagen sin, da jobb og stress rundt det kan føre til at folk blir sykere igjen. 

Anonymkode: b1476...ead

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...