frosken Skrevet 7. juni 2024 Skrevet 7. juni 2024 Vurderer å kjøpe turklær (tights + genser) som er innsatt med myggmiddel (tror det er permetrin). Er det noen som har erfaring med hvor effektivt det er - eller om man like gjerne kan spraye noen gamle klær selv? Erfaringer? Anbefalinger? 0 Siter
Fionys Skrevet 8. juni 2024 Skrevet 8. juni 2024 Jeg foretrekker å bruke spray for da kan jeg bruke de klærne jeg selv ønsker. Liker best Centura myggspray eller Mygga myggmelk. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 Skrevet 8. juni 2024 frosken skrev (På 7.6.2024 den 22.19): Vurderer å kjøpe turklær (tights + genser) som er innsatt med myggmiddel (tror det er permetrin). Er det noen som har erfaring med hvor effektivt det er - eller om man like gjerne kan spraye noen gamle klær selv? Erfaringer? Anbefalinger? Ekspander Jeg syntes ikke de var noe særlig. Jo da, de fungerte greit, i en kort, kort stund bare og så måtte jeg uansett bruke Centaura sprayen min igjen. Anonymkode: 2efb2...ae7 0 Siter
frosken Skrevet 8. juni 2024 Forfatter Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 8.43): Jeg syntes ikke de var noe særlig. Jo da, de fungerte greit, i en kort, kort stund bare og så måtte jeg uansett bruke Centaura sprayen min igjen. Anonymkode: 2efb2...ae7 Ekspander Husker du hvilket merke du prøvde? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 Skrevet 8. juni 2024 frosken skrev (På 8.6.2024 den 8.47): Husker du hvilket merke du prøvde? Ekspander Husker dessverre ikke hvilket merke det var akkurat da. Men det var noe som friluftsmagasinet solgte. Har ikke prøvd noen andre, men jeg har uansett hunder så bruker Centaura da de beskytter mot flått og bitende fluer også. Anonymkode: 2efb2...ae7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.