Gå til innhold

Blir forfulgt på nettet av psykisk syk person

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Nei. Eller, har opplevd å nærmest bli forfulgt av anonyme brukere som skulle ta meg for alt de kunne. Det har gjort at jeg får et støkk i meg når anonyme siterer meg. 

Uff da. Jeg forstår den reaksjonen din ja på anonyme svar. Jeg har ikke opplevd det før med noen, men vedkommende er totalt gal. personen kan være overalt og merker er ute etter meg. Jeg har en indre intuisjon som gjør jeg merker det lett når noe ikke er som det skal være.  Men får ikke skremt meg så jeg driter i personen. Viser bare jeg har helt rett om vedkommende.  Men klart når en er anonym på nettet så er en skjult og da tørr en si og gjøre mer enn ellers. Nettmobbing og trakkasering fins jo overalt. 

Anonymkode: b864b...352

Glitter
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uff da. Jeg forstår den reaksjonen din ja på anonyme svar. Jeg har ikke opplevd det før med noen, men vedkommende er totalt gal. personen kan være overalt og merker er ute etter meg. Jeg har en indre intuisjon som gjør jeg merker det lett når noe ikke er som det skal være.  Men får ikke skremt meg så jeg driter i personen. Viser bare jeg har helt rett om vedkommende.  Men klart når en er anonym på nettet så er en skjult og da tørr en si og gjøre mer enn ellers. Nettmobbing og trakkasering fins jo overalt. 

Ja det kan finnes mye slikt på nett.

Annonse

AnonymBruker
psykedeliker skrev (11 minutter siden):

Hva gjør vedkommende, helt konkret?

Er på noen nettsteder anonymt, og vedkommende er også der, jeg kjenner igjen skrivemåten og ordene, vedkommende kjenner igjen min også. Opplevde og personen på chat som utgav seg å være en annen person, og da kom det avvisende melding på chaten. fordi vedkommende oppdaget det var meg. Personen utnyttet og lurte meg og kunne ikke være ærlig og da personen ble avslørt tålte ikke vedkommende det og ble krakilsk. Har utgitt seg for å være sjarmerende og god person, men stinker bak fasaden sin. Er også betatt av en person og gjør alt for å få vedkommende. Sier bare stakkars. Har flere narisisstiske trekk og oppførsel. Og psykoselidelse. Men merker personen er redd meg fysisk, men er plaget og med angst. Utnytter og andre mennesker har jeg sett. Personen er nok overalt på nettet nå og er bitter på meg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...