Gå til innhold

Bor i nødbolig gjennom nav, narkohøll.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Her er det null isolasjon. Rett ved veien.hvor biler kjører er nesten så hele huset rister.er det pga av null idolasjon eller dårlig grunnmur? 

Fått en narkobolig av nav som nødbolig. Bor i ei rønne ig jeg som i utgangsounktet sliter med angst blir helt sprø.. får nesten vondt i ørene og er umulig å sove. 

Anonymkode: 4d5f5...dbf

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Her er det null isolasjon. Rett ved veien.hvor biler kjører er nesten så hele huset rister.er det pga av null idolasjon eller dårlig grunnmur? 

Fått en narkobolig av nav som nødbolig. Bor i ei rønne ig jeg som i utgangsounktet sliter med angst blir helt sprø.. får nesten vondt i ørene og er umulig å sove. 

Ja trist å høre. hva vil du gjøre med saken? 

Anonymkode: 32a91...3e4

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja trist å høre. hva vil du gjøre med saken? 

Anonymkode: 32a91...3e4

Anner ikke... lurer på om det er mitt problem med stressrespons og angst som gjøt at jeg skvetter sånn av og får angst dritt eller om vanlig folk også ville blitt skremt av dette.? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anner ikke... lurer på om det er mitt problem med stressrespons og angst som gjøt at jeg skvetter sånn av og får angst dritt eller om vanlig folk også ville blitt skremt av dette.? 

Siden her er det jo ikke isolert. Altså lurer på om det er min angst som er feilen eller huset? 

AnonymBruker
Everybody skrev (1 time siden):

Er vel ikke så mye du får gjort med det. Kan jo spørre om du kan bo et annet sted, men siden det er nødbolig så må man vel ta det som er. Et annet alternativ er å leie noe privat.

Hva er nødbolig?

Anonymkode: 5da61...f5d

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vanskelig for oss å vite hvordan det er å bo der, siden vi ikke bor der. Alt vi har er hva du sier, som vi ikke vet er pga angsten eller ikke. Et umulig spørsmål med andre ord.

Men skal jeg spekulere er det sikkert dårlig bostandard ja, generelt blir alle innom sosial-ish tjenester behandlet dårlig, det er for å "inspirere" folk til å komme seg vekk fra sosialen og klare seg selv. Noe som selvsagt ikke er mulig for alle, men sånn må det nesten være for ellers vil folk misbruke tjenestene ved å lene seg på dem mer enn nødvendig (+staten går med skyhøyt underskudd per person så en må kutte over alt i samfunnet)

Anonymkode: 88d59...46d

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du får ordne deg leiekontrakt på vanlig bolig i et rolig nabolag litt utenfor byen snarest mulig da. Søk på finn.no

Anonymkode: 172fe...861

Må først spare. Har egentlig ok økonomi. Men hadde ingen sparepenger.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Midleritidig. Jeg har bodd her 6 dager ,siden mandag. Men vet ikke hvor lenge... 

Det er sommer. Er det ikke noen campingplass i nærheten hvor du kan telte ? Jeg regner med at NAV betaler ganske mye for den rønna du bor i, så det koster ikke mer å telte på campingplass. Det må jo være mye bedre for deg.

Anonymkode: 54af2...353

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sommer. Er det ikke noen campingplass i nærheten hvor du kan telte ? Jeg regner med at NAV betaler ganske mye for den rønna du bor i, så det koster ikke mer å telte på campingplass. Det må jo være mye bedre for deg.

Blir vel kaldt om natta? Nei, tror ikke de betaler for den. For jeg har fast husleietrekk der jeg bor og dette er en kommunal bolig og. Koster jo ikke dem noe å ha meg her når strømmen er skrudd av hjemme hos meg. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir vel kaldt om natta? Nei, tror ikke de betaler for den. For jeg har fast husleietrekk der jeg bor og dette er en kommunal bolig og. Koster jo ikke dem noe å ha meg her når strømmen er skrudd av hjemme hos meg. 

Jeg ville nå heller bodd i telt så lenge det er sommer enn å bo som du gjør nå. Det er iallefall den løsningen jeg kan se. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg ville nå heller bodd i telt så lenge det er sommer enn å bo som du gjør nå. Det er iallefall den løsningen jeg kan se. 

Fruser

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fryser man ikke i hjel i 10 grader. Blir jo kaldt når man sitter stille. Usikker, mulig jeg kan gjøre det noen netter hvis det er 15 + om natten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...