AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 Skrevet 8. juni 2024 Hei. Jeg har et problem. Hver gang vi er i et besøk så gjør mannen min nummer to på toalettet. Det skjer hver eneste gang. I min verden så venter man til man kommer hjem men han gjør det alltid. Har enda ikke vært i et besøk der han ikke har gjort dette. Synes det er fryktelig flaut, det lukter jo og andre merker det. Hva gjør jeg?? Anonymkode: e6034...99f 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. juni 2024 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva gjør jeg?? Kanskje du bare skal drite i det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei. Jeg har et problem. Hver gang vi er i et besøk så gjør mannen min nummer to på toalettet. Det skjer hver eneste gang. I min verden så venter man til man kommer hjem men han gjør det alltid. Har enda ikke vært i et besøk der han ikke har gjort dette. Synes det er fryktelig flaut, det lukter jo og andre merker det. Hva gjør jeg?? Anonymkode: e6034...99f Hvorfor synes du det er så innmari morsomt å lage sånne tulletråder? Det er vel deg som laget den om morsmelka di i andres vafler også. Anonymkode: 4eeab...c7b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 Skrevet 8. juni 2024 psykedeliker skrev (14 minutter siden): Kanskje du bare skal drite i det? Dagens humor 😀 Anonymkode: 81dd2...e84 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. juni 2024 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hei. Jeg har et problem. Hver gang vi er i et besøk så gjør mannen min nummer to på toalettet. Det skjer hver eneste gang. I min verden så venter man til man kommer hjem men han gjør det alltid. Har enda ikke vært i et besøk der han ikke har gjort dette. Synes det er fryktelig flaut, det lukter jo og andre merker det. Hva gjør jeg?? Anonymkode: e6034...99f Man skal følge 15 minutters regelen. Sånn er det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg har et problem. Hver gang vi er i et besøk så gjør mannen min nummer to på toalettet. Det skjer hver eneste gang. I min verden så venter man til man kommer hjem men han gjør det alltid. Har enda ikke vært i et besøk der han ikke har gjort dette. Synes det er fryktelig flaut, det lukter jo og andre merker det. Hva gjør jeg?? Anonymkode: e6034...99f Lukker han ikke døra etter seg? Anonymkode: d149d...77c 0 Siter
Everybody Skrevet 8. juni 2024 Skrevet 8. juni 2024 Hva er det du mener med lukter? Bare be han lukke døra? Er toalettet et sted der alle befinner seg? 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei. Jeg har et problem. Hver gang vi er i et besøk så gjør mannen min nummer to på toalettet. Det skjer hver eneste gang. I min verden så venter man til man kommer hjem men han gjør det alltid. Har enda ikke vært i et besøk der han ikke har gjort dette. Synes det er fryktelig flaut, det lukter jo og andre merker det. Hva gjør jeg?? Anonymkode: e6034...99f Så hvis du virkelig MÅ på do så klarer du å holde deg til du kommer hjem uansett om det er flere timer til? Må man på do, så må man på do. 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor synes du det er så innmari morsomt å lage sånne tulletråder? Det er vel deg som laget den om morsmelka di i andres vafler også. Anonymkode: 4eeab...c7b 🫠😄 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Det heter "på besøk". hilsen Lektor Saugestad Anonymkode: c0922...885 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Lillemus skrev (9 timer siden): Så hvis du virkelig MÅ på do så klarer du å holde deg til du kommer hjem uansett om det er flere timer til? Må man på do, så må man på do. Man kan knipe igjen når man er i besøk. Anonymkode: e6034...99f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 18.18): Man kan knipe igjen når man er i besøk. Anonymkode: e6034...99f Det gjelder ikke alle. Jeg klarer det fint, men vet om flere som ikke kan. Uten diagnoser og med diagnoser. Anonymkode: 1c9f2...516 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 14.19): Det heter "på besøk". hilsen Lektor Saugestad Anonymkode: c0922...885 Lol Anonymkode: e6034...99f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.