Gå til innhold

Norske landslaget vårt. Ny trener men hvem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja i går kveld satt jeg og min kjære og vi såg på, og igjen skjer det samme for Norge. Rakner bakover og det slippes inn mål. Ståle Solbakken er ikke god nok for det Norske landslag. Han har hatt nok av sjanser nå. Vi har våre klassespillere som er i verdensklasse, Ødegaard og Haaland som alle kjenner til. Musa viser også gode egenskaper. Hvem burde Norge ansette for at Norge skal kjempe i verden blant fotball nasjonene? Norge som nasjon er dårlig i kunnskapen på fotball, vi er født med ski på beina :) Så skal vi se oss etter trener fra utlandet og evt hvem? Mine og andres tanker går til Pep I Manchester City. Men klart det fins mange andre gode trenere også der ute. Jeg syns NOK er NOK nå, Solbakken kan ikke bli sittende og Norge kommer ikke til å kvalifisere seg under dette styret ut i fotballverden. Det er fortvilende å se våre Norske stjerner som Haaland og Ødegaard ikke får delta nå. Mange land begiper det ikke at Norge er for dårlige til å kjempe ut i verden, med våre spillere. Nei nå er det på tide gi Solbakken sparken og få inn ny trener til den Norske skuta. Hvem er med? 

Anonymkode: ce3c4...712

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

La Drillo gjøre comback.

Anonymkode: a222f...eb5

Har jo tenkt tanken på den gamle ørnen :) Spørs om han er i form til det nå og fremover? Norge vant jo kamper under hans styre :) Er flaut at Norge ikke får være med de andre nasjonene i fotball verden :(

Både første og siste baklengsmål i går var vel i stor grad enkeltspilleres tabbe? Er du sikker på at en ny trener kan løse slike ting?

De "store" utenlandske trenerne lager ofte voldsomt mye støy (kjeft mm.) både på trening og under kamp. Det er mulig det passer når mesteparten av laget består av spillere som har blitt skreket til fra de ble tatt ut på akademilag i skolealder, men jeg vet ikke om det passer så godt for det norske landslaget. Rakningen i forsvaret når det er kort tid igjen av kampen og Norge ligger greit an (ikke i går, men i opptil flere kvalik-kamper) sitter vel mye i hodet - jeg tviler på at det er flere formaninger og mer brøling som skal til for å unngå det. Det eneste som hjelper, er trolig å ha klart seg gjennom slike perioder noen ganger, uten å miste kontrollen. 

Det kan være or mange av de beste profilene på landslaget som enten har spilt for få kamper eller er redde for å komme tilbake til klubblaget (og den temperamentsfulle treneren) med skader. Dessuten har de lite spilletid sammen. Drillo hadde god kontinuitet i troppen, spillerne hans visste nøyaktig hvor de andre plasserte seg og hvordan de reagerte i forskjellige situasjoner. 

Jeg er enig i at det ikke har vært noen tydelig framgang under SS, men jeg vet ikke hva som løses med å sparke ham. Det er ingen garanti for at (omtrent) de samme spillerne får noen effekt av å starte på nytt, i hvert fall ikke så lenge spillerne støtter Stålbakkens prosjekt. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er flaut at Norge ikke får være med de andre nasjonene i fotball verden :(

Vi er ikke alene om det. Holder man ikke gjennom kvaliken, må man bli hjemme. Jeg sørger ikke over at Haaland og Ødegaard ikke får delta i mesterskap, slike turneringer er for lag. PL-spillerne er dessuten rimelig utslitt på denne tiden av året, så de klarer seg ikke uten medspillere som også holder et høyt nivå. 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ole Gunnar Solskjær burde få en sjanse

Anonymkode: 20ca6...489

Ikke uenig i det, men jeg tror ikke han vil, i hvert fall ikke ennå. 

Jeg tror det er lurt med en trener som har kjennskap til norske klubber. 

Annonse

AnonymBruker
laban skrev (2 timer siden):

Ikke uenig i det, men jeg tror ikke han vil, i hvert fall ikke ennå. 

Jeg tror det er lurt med en trener som har kjennskap til norske klubber. 

Ja du sier noe, Solskjær ja kan jo være en som kan styre skuten. Han har jo endel kompetanse og erfaringer. Har tenkt på han faktisk. Men mulig utenlandsk trener også kan være aktuelt. Vi får se hva ledelsen sier om Solbakken sin videre stilling. Men er klart endringer må til ja. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...