Gå til innhold

Hvor fort kan SSRI virke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet det vanligvis tar uker, noen som har merket bedring raskere?

Anonymkode: b1ead...671

Gjest Vendi
Skrevet

Husker første gangen jeg begynte med SSRI så fikk jeg klar bedring etter bare noen dager. Legen ville nesten ikke tro meg.  

AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (Akkurat nå):

Husker første gangen jeg begynte med SSRI så fikk jeg klar bedring etter bare noen dager. Legen ville nesten ikke tro meg.  

Jeg tror vel det er mest placebo effekt etter noen få dager. 

Anonymkode: 06a20...e03

Gjest Vendi
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror vel det er mest placebo effekt etter noen få dager. 

Anonymkode: 06a20...e03

Det er godt mulig :) Men det er ikke uvanlig at man kan respondere raskt hvis man har bipolar lidelse. Jeg fikk etterhvert den diagnosen. 

Skrevet

Ved svært rask effekt bør en vurdere om personen har bipolar lidelse. 

AnonymBruker
Skrevet

Det skal gå opptil 3 uker, og mange får det verre i de tre ukene.. men det gjelder ikke alle. Prøv å tenk på at du nå er i gang med medisiner, og ta dag for dag. Du er på vei til å få det bedre. Bare ha is i magen 

Anonymkode: 7c90a...f16

Skrevet

Var «kurert» etter 4 dager på Zoloft. Så ble det etterhvert veldig turbulent etter det. Har fått bipolar 2-diagnose nylig, så mulig det er noe i det, ja. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...