Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hva kan de gjøre på sykehus når folk har nyresvikt? Bare gi intravenøst? Min far ble innlagt i går, han har gått flere dager uten å spise for alt kom opp igjen. 

Fortsetter under...

stjernestøv
Skrevet

Han har jo ikke snakket med lege i dag, er ikke det rart? Det var lite informasjon sa han. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg tror jeg kjenner det på kroppen hvor mine nærmeste får problemer, en god stund før. Så tror jeg det er meg som har disse problemene så er det et forvarsel. 

Skrevet

Kanskje du kan ringe avdelingen for å høre hva de finner ut av? 

stjernestøv
Skrevet
  Glitter skrev (På 9.6.2024 den 16.51):

Kanskje du kan ringe avdelingen for å høre hva de finner ut av? 

Ekspander  

Får ringe i morgen når det er hverdag, da kommer vel legen og. Men rart at der er så lite informasjon til pasienten. 

Skrevet
  stjernestøv skrev (På 9.6.2024 den 16.56):

Får ringe i morgen når det er hverdag, da kommer vel legen og. Men rart at der er så lite informasjon til pasienten. 

Ekspander  

Ikke sikkert de vet så mye ennå? 

Annonse

stjernestøv
Skrevet
  Glitter skrev (På 9.6.2024 den 16.56):

Ikke sikkert de vet så mye ennå? 

Ekspander  

Ja mulig det også da, de hadde nå tatt blodprøver. 

Skrevet

Det er jo uansett betryggende at han er på sykehus og under oppsyn.

Har ikke tro på at du har kjent hans plager på kroppen.

Skrevet
  stjernestøv skrev (På 9.6.2024 den 16.38):

Han har jo ikke snakket med lege i dag, er ikke det rart? Det var lite informasjon sa han. 

Ekspander  

Selv om ikke legen har snakket direkte med ham i dag, så har en eller annen ansvarlig lege vurdert blodprøver, medisiner og fått rapport fra sykepleierne. Legene går ofte ikke visitt på søndager, men det betyr ikke at han ikke er under medisinsk oppsyn. 

stjernestøv
Skrevet
  frosken skrev (På 9.6.2024 den 18.30):

Selv om ikke legen har snakket direkte med ham i dag, så har en eller annen ansvarlig lege vurdert blodprøver, medisiner og fått rapport fra sykepleierne. Legene går ofte ikke visitt på søndager, men det betyr ikke at han ikke er under medisinsk oppsyn. 

Ekspander  

Ok da så. Det visste jeg ikke at de ikke gikk søndager. 

stjernestøv
Skrevet
  Ekstra skrev (På 9.6.2024 den 17.43):

Det er jo uansett betryggende at han er på sykehus og under oppsyn.

Har ikke tro på at du har kjent hans plager på kroppen.

Ekspander  

Ja det er jo betryggende. 

Jo jeg tror nok det. 

Skrevet
  stjernestøv skrev (På 10.6.2024 den 7.24):

Ok da så. Det visste jeg ikke at de ikke gikk søndager. 

Ekspander  

Hvordan har det gått med ham i dag?

stjernestøv
Skrevet
  frosken skrev (På 10.6.2024 den 19.31):

Hvordan har det gått med ham i dag?

Ekspander  

Han kom hjem igjen i går og sa han hadde ikke nyresvikt som legen sa, han holder på maten og blodsukkeret har gått ned. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...