Gå til innhold

I morgen skal jeg innlegges frivillig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
cappella33 skrev (47 minutter siden):

Jeg skal innlegges frivillig i morgen pga et mareritt med medisin. Er helt psyko og firkantet dette systemet for oss som sliter psykisk. Så å få orden på medisinen så må jeg innlegges frivillig i morgen og være et døgn. 

Skal du være der bare 1 døgn? 

Anonymkode: 3f506...dd9

cappella33
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Skal du være der bare 1 døgn? 

Ja er noe med ene medisinen min som skal undersøkes, så da må jeg legges inn et døgn fikk jeg beskjed om. Er frivillig innleggelse. Ja noen som vil besøke meg ? :) 

Annonse

AnonymBruker
cappella33 skrev (11 minutter siden):

Ja er noe med ene medisinen min som skal undersøkes, så da må jeg legges inn et døgn fikk jeg beskjed om. Er frivillig innleggelse. Ja noen som vil besøke meg ? :) 

Ja serverer du te eller kaffe da? Må også få kake. 

Anonymkode: ba0f8...3ad

cappella33
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja serverer du te eller kaffe da? Må også få kake. 

Anonymkode: ba0f8...3ad

Hehe ups nå må eg ut å handle inn og bake kake og ta med kaffe og te til i morgen da :) Bagen min blir full da ja hehe :) Jepp du skal få du. Bare du ikke tar bilde av meg i sykehus skjorten :)

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Innleggelse for observasjon er noe helt annet enn innleggelse for behandling. Det gjelder i både somatiske og psykiatrien. 

Anonymkode: 5d4e6...0bf

Ja men du forstod vel at dette med besøk bare var tøys vel? Må jo ha lov til å tulle litt :)

Anonymkode: 869c7...4d4

psykedeliker
cappella33 skrev (2 timer siden):

Er helt psyko og firkantet dette systemet for oss som sliter psykisk.

Hva har du tenkt å gjøre med det? Vil du alliere deg med andre pasienter for å få til en endring, eller skal du bare sitte på din egen haug og projisere?

AnonymBruker
cappella33 skrev (1 time siden):

Jeg kan komme og invitere med gjengen min samtidig så kan vi besøke deg og feire at helsevesenet gir hjelp for en gangs skyld 

Annonse

AnonymBruker
cappella33 skrev (4 minutter siden):

Tror ikke jeg skal nevne det her inne. Kan risikere å bli gjenkjent :)

Du må ikke nevne det for alle for da kommer det altfor mange. Det holder nok med meg og gjengen min. Gleder meg til i morgen ☺️

cappella33
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du må ikke nevne det for alle for da kommer det altfor mange. Det holder nok med meg og gjengen min. Gleder meg til i morgen ☺️

Ja den gjengen din er jo på 20 personer så vet ikke om det blir for trangt i avdelingen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...