Gå til innhold

Erfaringer med Tolvon?


erik123

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med Tovlon? Jeg har fått resept på det , for særlig søvnproblemer. Jeg sliter grusomt med søvn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
erik123 skrev (1 time siden):

Noen som har erfaringer med Tovlon? Jeg har fått resept på det , for særlig søvnproblemer. Jeg sliter grusomt med søvn. 

For særlig søvnproblemer? Jeg har noe erfaring med det. På minste mg, og da ble jeg trøtt første gangen. Gang to fikk jeg enormt munntørrhet som var så ubehagelig, samtidig som jeg ikke hadde virkning. Det kommer jo an på hvilke dose du tar, vil jeg tro. 

Anonymkode: 50a03...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke bra ut. Trøtt er ikke bra å være. Andre har vel hatt en god virkning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolvon og Zopiclone må da fungere. Er livredd for ikke å få sove. Du blir helt utslitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer mest på : Fører det med seg vektøkning? Da blir det ikke aktuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

erik123 skrev (På 11.6.2024 den 15.00):

Det jeg lurer mest på : Fører det med seg vektøkning? Da blir det ikke aktuelt. 

Små doser pleier ikke å gi det. I store doser kan den det. Ja, det er det samme som mianserin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (2 timer siden):

Små doser pleier ikke å gi det. I store doser kan den det. Ja, det er det samme som mianserin. 

Er 30 mg. liten dose? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (3 timer siden):

Er 30 mg. liten dose? 

Tilsvarer Remeron 15 mg. De virker så og si likt. Du må bare se selv om du evt blir mer sulten av de.

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (30 minutter siden):

Tilsvarer Remeron 15 mg. De virker så og si likt. Du må bare se selv om du evt blir mer sulten av de.

Skal  følge godt med, vektoppgang er det siste jeg trenger nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter første døgn med Mianserin, var helt svimmel da jeg endelig våknet. Alt gikk rundt, dette var skummelt. tror jeg må halvere dosen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...