Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker å kjøpe en handletrillebag til et eldre menneske. Men lurer litt på hvordan en slik kan brukes inne i selve matbutikken. Må den stå utenfor kassa mens en handler? Om så er det vel fare for at noen stjeler den. Hvis hun skal ha den med inn i butikken, kan man da ha varene nedi  i selve handletrillebagen for så å legge de derfra og opp på der man skal betale? Eller må man ha med seg en handlevogn-kurv inn og så drasse handletrillebagen med seg i den andre hånda? Vil ikke kjøpe en slik hvis det blir for vanskelig i butikken, Fint om noen kjenner til dette, for hadde vært så godt for personen å slippe å bære tunge handleposer hjem. Vedkommende kan ikke kjøre bil. 

Anonymkode: 83e0e...f8d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/483284-kj%C3%B8pe-handletrillebag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tenker å kjøpe en handletrillebag til et eldre menneske. Men lurer litt på hvordan en slik kan brukes inne i selve matbutikken. Må den stå utenfor kassa mens en handler? Om så er det vel fare for at noen stjeler den. Hvis hun skal ha den med inn i butikken, kan man da ha varene nedi  i selve handletrillebagen for så å legge de derfra og opp på der man skal betale? Eller må man ha med seg en handlevogn-kurv inn og så drasse handletrillebagen med seg i den andre hånda? Vil ikke kjøpe en slik hvis det blir for vanskelig i butikken, Fint om noen kjenner til dette, for hadde vært så godt for personen å slippe å bære tunge handleposer hjem. Vedkommende kan ikke kjøre bil. 

tar med inn i butikken og triller den etter seg. er forøvrig ikke kun for eldre. mange i by bruker dette. enkel måte å frakte matvarer hjem.

Anonymkode: b8652...136

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

tar med inn i butikken og triller den etter seg. er forøvrig ikke kun for eldre. mange i by bruker dette. enkel måte å frakte matvarer hjem.

Anonymkode: b8652...136

Så man holder handlevognen/kurven i ene hånda og triller handletrillebaggen med den andre hånden? Blir ikke det litt tungvindt da? 

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Det er bare å ta varene rett i bagen. Det er ikke tyveri før en har gått forbi kassen uten å betale.

Så bra hvis man kan det, for da kan det gå bra for vedk. å få det til. Var bare litt redd for at det ikke var lov. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så bra hvis man kan det, for da kan det gå bra for vedk. å få det til. Var bare litt redd for at det ikke var lov. 

Da jeg gikk på krykker hadde jeg alt i ryggsekken inne i butikken så tok jeg det ut igjen i kassen. 

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (28 minutter siden):

Da jeg gikk på krykker hadde jeg alt i ryggsekken inne i butikken så tok jeg det ut igjen i kassen. 

Så bra de tillot det.  Hadde vel sikkert ikke gått på annen måte heller når du gikk med krykker. 

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Så bra de tillot det.  Hadde vel sikkert ikke gått på annen måte heller når du gikk med krykker. 

Nei hadde blitt vanskelig det. Men jeg passet på å være veldig åpenlyst. Altså jeg stod og pakket i sekken rett ved siden av de som jobbet der. Da skjønner de jo tegninga. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...