Gå til innhold

Kan du sovne i dagslys?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan sovne i dagslys, men våkner oftest ganske raskt igjen. Legger gjerne noe over øynene om jeg våkner på morgenkvisten når  morgenlyset siver inn og jeg ønsker å sove lenger.

Hvorvidt det for deg tyder på underskudd på søvn er umulig for andre å si, folk er helt ulike på dette.

AnonymBruker
Ekstra skrev (6 minutter siden):

Jeg kan sovne i dagslys, men våkner oftest ganske raskt igjen. Legger gjerne noe over øynene om jeg våkner på morgenkvisten når  morgenlyset siver inn og jeg ønsker å sove lenger.

Hvorvidt det for deg tyder på underskudd på søvn er umulig for andre å si, folk er helt ulike på dette.

Jeg stod opp klokken 9, Spise frokost, gikk en tur ut. Når jeg kom inn igjen la jeg meg i senga - sovnet. Det er nesten som om jeg ikke klarer å gå på jobb kl 15. Sover godt om natten. 

Anonymkode: 81b46...065

AnonymBruker
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Hvis jeg er trøtt nok så kan jeg sove nærmest hvor som helst. Sovnet en gang på under ti sekunder sittende på et hardt gulv langs en vegg med en hard kant stikkende inn i ryggen. Da hadde jeg døgnet og vært våken hele natten.

Oj. Har du en sykdom? 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg stod opp klokken 9, Spise frokost, gikk en tur ut. Når jeg kom inn igjen la jeg meg i senga - sovnet. Det er nesten som om jeg ikke klarer å gå på jobb kl 15. Sover godt om natten. 

Har du det slik hele tiden eller er det mest om våren/sommeren? Kanskje du har pollenallergi?

Jeg har det og kan bli veldig trøtt om jeg ikke tar allergimedisin. Da kan jeg sovne om dagen selv om jeg har sovet godt om natten.  

Anonymkode: 56ac2...ae5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...