Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ekstra skrev (6 minutter siden):

Ja, som julegave er det helt fint. Dette er bare min personlige mening, som @Dorthe er inne på er det sikkert ulike meninger om hva som passer seg. 

Skjønner. :) Nå har jeg spurt dem. Så får jeg se hva de ønsker. Det er da ikke del av gaven, bare at de får den i tillegg. Har en flott jakke også, men venter til han er større med å gi. 

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde ikke gitt en brukt dress i gave til en anledning (dåp, jul, bursdag), men heller spurt om de ville ha den før du ev. gir den til Fretex. :) 

Ja, det landet jeg også på. Så jeg har spurt om de vil ha den, hvis ikke leverer jeg den. Sendte bilde av den så de så at den ikke var blitt brukt så mye at den er shabby. Det er jo et godt merke. Har overlevd to unger. Uten hull eller spesielt slitte knær.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...