Gå til innhold

Skal jeg oppsøke legen i morgen eller ikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Du må nesten si hva du har angst for. 

Anonymkode: 8ae5f...641

Har angst for alt, lyder, biler mennesker. Har slitt i 2 måneder. Tidligere var jeg isolert pga av jeg har gått igjennom litt tingå året før. Men så begynte jeg å trene meg opp igjen. Og kom meg ut.. da smalt det , bare lå hjemme ig skjalv. Og har hatt utholdelig angst /stress i to måneder... 

Alt skremmer meg. Tørr ikke dra til legen for legen gir meg angst.

Anonymkode: 170e0...236

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har legetime, men jeg vet ike om jeg tørr pga av stress/angst. Jeg er så usikker på det. 

Jeg synes du skal prøve å "manne deg" opp og gå på den timen sånn at du kan få hjelp for angsten din. Sjansen er stor for at du får det. Du kan jo ikke fortsette å ha det sånn som du har det, det virker uutholdelig. Se på det som videre trening! 

Evt hvis legen kjenner deg godt, kan du be om hjelp via Helsenorge, eller at du tar en telefon. Det hender at legen da kan skrive ut medisiner uten at du møter opp personlig. Det har hendt meg. 

Lillemus
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har legetime, men jeg vet ike om jeg tørr pga av stress/angst. Jeg er så usikker på det. 

Du bør jo dra, om du ikke drar har du pådratt deg en regning du må betale for ingenting også, timer som ikke er avbestilt minst 24 timer i forveien må man jo betale for. Og du har vel bestilt time av en grunn? Som de andre sier - dette er noe du bør utfordre deg selv på, nettopp på grunn av angsten, ikke la den vinne.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du gir etter så mater du bare angsten og den blir verre. Skal du bli bedre så må du utfordre den.

Anonymkode: 16f80...b6b

Jeg utfordrer den nesten hver dag, men blir bare værre. 

Jeg bare skjelver hele tiden.og får stikk i brystet av de fleste tvibg og skvetter av alt. Våkner opp om natten etter mareritt.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bare skjelver hele tiden.og får stikk i brystet av de fleste tvibg og skvetter av alt. Våkner opp om natten etter mareritt.

Er ute blant folk. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Går du til behandling eller får medisiner? Det er jo en balanse mellom å utfordre angsten, men samtidig ikke gjøres å mye at du bare blir verre. Det kan kanskje en behandler hjelpe med? 

Anonymkode: 16f80...b6b

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har angst for alt, lyder, biler mennesker. Har slitt i 2 måneder. Tidligere var jeg isolert pga av jeg har gått igjennom litt tingå året før. Men så begynte jeg å trene meg opp igjen. Og kom meg ut.. da smalt det , bare lå hjemme ig skjalv. Og har hatt utholdelig angst /stress i to måneder... 

Alt skremmer meg. Tørr ikke dra til legen for legen gir meg angst.

Selvfølgelig drar du til legen. Du kan ikke bli innendørs resten av livet, vi tåler å utfordre oss selv litt.

Anonymkode: 9e413...90a

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...