Gå til innhold

Katten min stakk seg netopp!

Anbefalte innlegg

Den var på terassen også hørte jeg en forferdelig mjauing...

Der satt den og jamret....rett ved siden av lå det en stor veps på ryggen.

Den har nok lekt med den og blitt stukket!

Men ; den slikker poten og har det vondt fremdeles .

Er det noe jeg kan gjøre ??

Jeg ser ikke brodden!

Hilsen ei som aldri har blitt stukket selv!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48341-katten-min-stakk-seg-netopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ring til dyrlegen og spør. Det er bedre å ringe engang for lite en engang for mye. bare si du er en overbeskyttende kattemor hvis du synes det erl itt flaut (det gjør jeg alltid, sier at jeg er så redd for kattene mine at jeg overbeskytter dem). Du får iallfall et svar

Gjest ring veterinæren

Jeg ville fulgt med den, og ikke latt den være alene. Katter og hunder kan få allergiske reaksjoner på vepsestikk som oss mennesker, og går de i sjokk, kan de dø (som oss). Veps er det dyret som dreper flest mennesker, (det dør også folk her i landet hvert år av vepsestikk), og giften må jo være mye sterkere for en som veier fire kilo enn en som veier 70..

Jeg ville ringt veterinæren og hørt om du burde gi en halv allergitablett eller noe slik.

Høyst sannsynelig gjør det litt vondt nå, og så går det greit over.

Gjest motisaz

har poten hovnet opp? og er katten slapp?

jeg hadde en gang en katt som var allergisk mot vepsestikk hun fikk en enorm pote, og var fryktelig slapp, vi dro til dyrlegen ante ikke hva det var. Det viste seg at hun hadde 42 i feber, hadde vi ikke kommet ville hun trolig dødd. Så følg med med på tilstanden dens.

Annonse

har poten hovnet opp? og er katten slapp?

jeg hadde en gang en katt som var allergisk mot vepsestikk hun fikk en enorm pote, og var fryktelig slapp, vi dro til dyrlegen ante ikke hva det var. Det viste seg at hun hadde 42 i feber, hadde vi ikke kommet ville hun trolig dødd. Så følg med med på tilstanden dens.

Jeg ringte dyrelegen , og fikk de samme rådene som her!

Nå ligger hun og sover , så hun har nok ikke sååå vondt lenger!

Men poten virker litt hoven , så det spørs om hun ikke kommer til å halte i dag!

Takk for svarene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...