Gå til innhold

Skål alle som sliter psykisk i kveld <3


cappella33

Anbefalte innlegg

cappella33

Tar meg en øl i kveld og flere skal det bli :) Skal ta en skål for alle dere som sliter i kveld :) Ta vare på dere selv, dere er alle like mye verdt som alle andre mennesker ❤️ Husk det. Det trengs stryke å slite psykisk, å faktisk klare å holde ut og leve med det i mange år. Ikke alle klarer det dessverre. Men mitt motto er. Å aldri gi opp! Ja jeg har villet gitt opp tusen ganger, men alltid noe som får meg opp igjen. Det håper jeg det vil gjøre for dere også ❤️ Ønsker dere alt godt. K44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skål fra meg! 
her blir det også noen øl i kveld.

har hatt mye å gjøre, for andre enn meg selv i det siste, trenger å være bare meg nå i kveld

blir mange dager det er tungt å stå opp, men så har jeg tatt på meg oppgaver som ikke kan forsømmes…

de som har holdt meg oppe denne uken er min søster og hennes hund ❤️ 

k47

Anonymkode: 2c2c5...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal drukne sorgene med en solo super nå straks mens jeg venter på en etterlengtet kvetiapin-koma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (26 minutter siden):

Man sliter ikke psykisk, man har en psykisk sykdom.

Man har en diagnose, ikke nødvendigvis en sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Man har en diagnose, ikke nødvendigvis en sykdom.

Hvis man har en diagnose og ikke en sykdom, er diagnosen feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (1 time siden):

Hvis man har en diagnose og ikke en sykdom, er diagnosen feil.

I så fall er det mange feile diagnoser ute og går. Men det kan du diskutere med juristene og ikke med meg.

F.eks. normale reaksjoner på unormale livshendelser er ikke sykdommer i vitenskapelig forstand, fordi psyken reagerer riktig i situasjonen. Men situasjonen kan utløse rett til nødvendig helsehjelp, og da trengs det en diagnose så behandlerne har et utgangspunkt å starte fra.

Altså kan man være juridisk definert som syk, uten at det nødvendigvis ligger reéll sykdom til grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke rart at jeg sleit mer en nødvendig, gikk på 10 mg. Cipralex. Blodprøve viste at den så og si ikke hadde noen virkning. Går nå på 20 mg, får håpe at det tar bort det verste. Bra blir det aldri. Vil alltid måtte gå på medisin, da jeg har en fortid som er helt katastrofal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...