Gå til innhold

Tankjekjør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det tankekjør om man kjenner det i hodet men ikke får tak på tankene? Et eller annet som bare surrer…

Anonymkode: b3410...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nok en gang; Vi er mange som har svart på dette og lignende spørsmål fra deg i mange tråder de siste månedene. Virker som svar bare avler flere spørsmål, så av hensyn til deg selv syns jeg du skal ta en tur til legen og få en henvisning slik at du finner litt mer ut av hva dette er for noe. Det er mye mer hensiktsmessig i samtaler med en proff, enn nok en gang å søke svar på doktoronline. 

Anonymkode: 036a7...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosemarin

Lurer også litt på dette. Kan ofte føle at hodet surrer og «går fort», uten at jeg får tak på noen tanker. Men føler meg urolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormwind
Rosemarin skrev (3 timer siden):

Lurer også litt på dette. Kan ofte føle at hodet surrer og «går fort», uten at jeg får tak på noen tanker. Men føler meg urolig. 

Tanker er ikke farlige. Bare la de gå gjennom hodet og kroppen. Registrer at de kommer , for så bare la de passere videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosemarin
Stormwind skrev (1 time siden):

Tanker er ikke farlige. Bare la de gå gjennom hodet og kroppen. Registrer at de kommer , for så bare la de passere videre. 

Jo, men registrerer ikke tankene. Det er mer som at hodet går fort uten tanker😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...