Gå til innhold

Lagde tråd her inne om tidligere behandler og nå er jeg så redd for at han har lest den


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For en stund tilbake så lagde jeg en tråd her inne om en tidligere behandler av meg og nå er jeg så redd for at han har lest den. Skammer meg og er flau. Jeg bare ser for meg at han er den typen person/behandler som kunne ha brukt tid på å lese tråder her inne liksom. Sikkert veldig teit av meg å opprette en ny tråd om han her inne når jeg allerede angrer på den forrige men altså jeg trenger hjelp? Hva kan jeg gjøre for å legge fra meg dette? Det er jo uansett ikke noe jeg kan gjøre dersom det viser seg at han faktisk har lest den? Vi har jo uansett ikke noe kontakt i dag, og sjansen for å møte på han ser jeg på som ganske liten også (heldigivs).

Anonymkode: c7559...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Trøst deg med at om psykologen din har vært her inne å lest så er han sikkert like syk som deg

Normale folk bruker ikke tid på å lese om psykdom, men på trening, festing, ferie, venner, barn og kjæresten sin

Anonymkode: e08a2...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trollemann

Anonymkode: 9c3d9...b8f

Hva mener du med det? At jeg troller eller at behandler er troll? Har aldri hørt begrepet trollemann før, men regner med du mener troll, som i det med å opprette tråder med falsk problemstilling? Det stemmer ikke, tråden jeg opprettet tidligere finnes her inne enda og det var reelt da jeg opprettet den tråden. Nå ser jeg jo at det jeg mente da er ganske urealistisk og til og med kanskje litt på grensen til en slags merkelig vrangforestilling, men jeg har slitt med psykose tidligere da så kan være derfor.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trøst deg med at om psykologen din har vært her inne å lest så er han sikkert like syk som deg

Normale folk bruker ikke tid på å lese om psykdom, men på trening, festing, ferie, venner, barn og kjæresten sin

Anonymkode: e08a2...5dd

Det tror jeg ikke helt på. Jeg kan godt være med på den at psykologer og psykiatere får nok eksponering for psykdom og psykiatri gjennom jobben og at de aller fleste av dem mest sannsynlig vil bruke fritiden sin andre steder enn her inne, men det er jo ikke helt usannsynlig at min (eller andres) behandler er innom her heller da? 

Anonymkode: c7559...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dersom du skrev under nick, tror jeg du kan slette tråden du selv har opprettet

Anonymkode: a0fce...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hva kan jeg gjøre for å legge fra meg dette?

La være å opprette flere tråder om temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...