Gå til innhold

umulig å ta fedrekvote?

Anbefalte innlegg

Vi har mye lån; hus/bil og studielån. Det vil si at vi er avhengig av en viss innkomst for å klare avdragene. Når man snart setter et barn til verden så er det jo også endel andre ting man trenger som koster mye - og som feriepengene kommer til å måtte dekke. Jeg går ut i permisjon i juni med 80% lønn og vi klarer oss med det. Men det er mannen min som står for den vesentlige delen av inntekten, og 4 uker med 80% av 6G blir langt under halvparten av hva han vanligvis tjener. Differansen vil vi få problemer med å spare opp siden innkomst og utgifter vil gå butt i butt mens jeg har 80% av min lønn..

Mister vi de fire ukene om han ikke tar dem? (Forstår at det ikke er egnet grunn for å overføre dem til meg.) Kan han få pengene istedet? Eller ta ferie og permisjon samtidig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48348-umulig-%C3%A5-ta-fedrekvote/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...