Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har lyst på 2 piercinger, en i nesen og en under underleppen min. Har hatt ved underleppen før. Noen som har piercinger her? Så tenkte å ta i løpet av uken.

Anonymkode: 7a770...52f

Brukes vel fortsatt klorhexidin til å rense dem?

AnonymBruker
Ekstra skrev (20 minutter siden):

Ikke det du spør om, men jeg forstår ikke behovet for piercinger. Det er svært sjeldent pent og er sikkert ikke behagelig heller.

Sånn, så fikk jeg sagt det 😝

Vel er jo sånn at folk er forskjellige heldigvis. Er ikke vondt å ta siden jeg har tatt det før. Men savner å ha det igjen.

Jeg har hatt to, en i nesa og en i øyenbrynet og fått voldsom reaksjon på det her inne når jeg tok den.  De har grodd igjen etter et langt sykehusopphold og jeg har lyst å ta nye, men betenker meg litt.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har lyst på 2 piercinger, en i nesen og en under underleppen min. Har hatt ved underleppen før. Noen som har piercinger her? Så tenkte å ta i løpet av uken.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...