Gå til innhold

Kan dette være sosial angst eller noe annen psykisk diagnose eller kan man se på det som normalt når man bare er dårlig sosialt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Everybody
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva tror du er grunnen til det? Om du har gjort deg noen tanker om det da?

Noen mennesker er bare mindre dømmende føler jeg. Når folk er mindre dømmende og bare snakker med en som om man er en vanlig person og ikke noe mindre verdt eller noe så blir man bare seg selv og mye mer snakkesalig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen på et nett som kan gi deg en diagnose. Snakk med lege eller behandler om det. 
mig ikke vær så opptatt av diagnoser og sett deg selv i bås. Jobb heller med problemet ditt 

Anonymkode: 975c3...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (13 timer siden):

Noen mennesker er bare mindre dømmende føler jeg. Når folk er mindre dømmende og bare snakker med en som om man er en vanlig person og ikke noe mindre verdt eller noe så blir man bare seg selv og mye mer snakkesalig også.

Ja, du har nok rett i det. Også matcher man jo mer med enkelte personer enn andre også...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ingen på et nett som kan gi deg en diagnose. Snakk med lege eller behandler om det. 
mig ikke vær så opptatt av diagnoser og sett deg selv i bås. Jobb heller med problemet ditt 

Anonymkode: 975c3...252

Joda, jeg skal selvfølgelig ta det opp med behandler neste time, men det er en stund til så jeg tenkte bare det hadde vært nyttig med svar fra andre med erfaring her på forumet i mellomtiden? Det skader jo ikke å spørre tenker jeg?

Anonymkode: 14cf5...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...